bu bölümü final yapıp bitirmek istiyordum aslında ama düşündüğümde daha yaşayacakları çok şey var. yarım bırakmış gibi olmak istemedim. bir süre daha sizinleyiz yani.... fakat.... diğer kurgum olan 'oyun'a yoğunlaşacağım biraz. fazla ihmal ettim çünkü.
+
satır arası yorum bırakan vatandaşları tebrik ediyor baall yanaklarından öpüyorum (hepiniz ezberimdesiniz ona göree)
yiyesim geliyo sizi.
keyifli okumalar balım!
"İzlemiyorum çünkü porno kültürünün kadınları aşağılamak üzerine kurulu bir düzen olduğunun bilincindeyim. Gerçekleri yansıtmayan bu zehire ancak ergen bir çocuk kanar fakat ben otuz yaşında bir adamım yavrum... Yaşamımı etkileyen zihinsel veya fiziksel bir ihtiyaç olup olmaması değil, evrenin en güzel kadınına sahip olmamın da getirisi sanırım bu tiksinti duygusu." demişti ben uyumadan hemen önce. Dediklerine de şaşırmıştım, sabah seksinin ardından öğle uykusu uyumama da.
Şimdiyse Ozan, Lale, Şebnem ve ben arabada abimi bekliyorduk.
Akın'ın gece yanımda kalmayacağını biliyordum. Kalmaması bir açıdan iyi bir açıdan kötüydü. Eğer kalsaydı sabah abimle karşılaşacaklardı bu yüzden iki açının sonu da 'iyi ki kalmadı'ya bağlanıyordu, bu durum beni ne kadar üzse de.
Abim öğlene doğru eve gelmiş ve dışarı çıkacağımızı, hazırlanmamı, hazırlandıktan sonra onu aramamı söyleyip gitmişti. Bense zaten duş aldığım için ıslak olan saçlarıma fön çekmiş, günler önceden kalan morlukları kapatmış, bu evde ne bulabildiysem onu giymiştim.
Ne bulduğum konusu biraz garipti çünkü aylar öncesinde gece eğlencemizden kalan mini kıyafetler vardı sadece.
Siz: Canım
Siz: Sen de geliyor musun?
Akın abla: Geliyorum yavrum.
Siz: Süpeer
Siz:
Siz: Nasıl olmuşum bacımAkın abla yazıyor...
Akın abla çevrimdışı.
Akın abla çevrimiçi.
Akın abla yazıyor...
Görüldü.
Siz: Kötü mü :(
Akın abla yazıyor...
Akın abla: Güzelim
Akın abla: Öncelikle
Akın abla: Onlarca morluğu nasıl kapattığın hakkında hiçbir fikrim olmasa da tebrik ederim, yok olmuşlar. Bu da demek oluyor ki her yerini ısırmamam için önümde duracak bir sebep yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN (+18)
Teen FictionAbimin arkadaşı kurgusudur. Fazlaca yetişkin içerik, dirty talk, küfür, erkek nefreti(hshsdhajah) içerir, rahatsız olacaklar usulca başka kitaplara ilerlesin<3