8

970 35 31
                                    

07.06.2024

Siz: Pişşştttt yakışıklııımmm nerelerdesin?

Mavi: Çalışıyorum.

Siz: Yoğun musunuz bugün?

Mavi: Evet, bir kedi üçüncü kattan aşağıya atlamış kırıkları var, onunla ilgileniyoruz.

Siz: Kolay gelsin beyim, çok çalış bu devirde düğün masrafları ağır :)

Mavi: Evleneceğiz yani ssjddjfdsfjk

Siz: Evleneceğiz tabii kiiii

Mavi: Bizim oralarda bir laf var bilir misin?

Siz: Neymiş?

Mavi: Yav hee heee jdffggs

Mavi: Evlenmeyeceğiz, boşa hayal kurma.

Siz: Görürsün, o nikah masasına oturacaksın.

Mavi: Oturacağım ama seninle değil.

Siz: Kiminle?

Mavi: Orası da bana kalsın :)

Siz: Siktir orospu, afedersin.

Siz: Kimmiş o yelloz?

Siz: Kime diyorum?

Siz: Ay lavaboya girip sana yazmam aşşırı komiğime gidiyor sdfdfdss
(Gönderilmedi)

Lavabodan çıkıp içeriye gittiğimde Mavi kedi ile ilgileniyordu.

"Merve nereye kayboldu?" Yanına ilerleyip kutudan aldığım pudralı eldiveni elime geçirdim.

"Aşıya gelen bir köpek var onunla ilgileniyor, şu sargıyı tutar mısın?" Sargıyı tutup baygın yatan kediye baktım.

"Şapşik sen kuş musun niye atlıyorsun üçüncü kattan." Kendi kendime mırıldandığımda Mavi kıkırdayıp sargıyı biraz daha sıktı.

"Kuş değil ama kuşun peşinden atlamış." Kediler tuhaf canlılar yahu.

                                             〽️

Klinikteki işlerimizi bitirip dinlenmek için oturduğumuzda Merve elinde tepsi ile odaya girdi.

"Birer kahveyi hak ettik bence." Tepsiyi ortadaki sehpaya bırakıp kendini tekli koltuğa attı.

"Hak ettik ya, bugün çok yoğun geçti." dedi Mavi.

Bir şey söylemeden kahvemi alıp koltuğa yayıldım.

"Ben bugün spora gelemeyeceğim Lila." dedi Merve. Bakışlarımı ona çevirip gözlerimi kıstım.

"Sen sporunu aksatmazsın kanka, hayırdır?" Merve dudaklarını büzüp omuz silkti.

"İşim var aşkom, siz gidecek misiniz?" dediğinde bakışlarımı Mavi'ye çevirdim. Telefonuna gömülmüş bir şeyler yapıyordu.

"Mavi?" Telaşla telefonunun ekranını kapatıp bakışlarını bana çevirdi.

"Efendim?" Ne yapıyor bu çocuk?

"Spora gidecek miyiz?" Başıyla onaylayıp telefonunun ekranını açtı. Merve'ye kaş göz yaptığımda ne yapması gerektiğini anlayıp oturuşunu dikleştirdi.

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin