47

164 6 1
                                    

05.06.2025

YAZARIN BAKIŞ AÇISINDAN

Genç kadın günlerdir ölen kocasının hayali ile dolaşıyor fakat kimseye bir şey belli etmiyordu.

Hava karanlığa bürünmeden anne ve babasının eve gelmesiyle Merve ile Devran kendi evlerine gittiler.

Kızlarının odadan çıkmadığını ayrıca odaya da kimseyi almadığını duyan Arzu ve Göktuğ bir şeylerin ters gittiğini anlayıp aceleyle gelmişlerdi. Yatak odasının önünde durup olan biteni anlamaya çalışırken içeriden duydukları ses ile birbirlerine baktılar.

Genç kadın mutluydu, kocasının hayali yine gelmişti. Dokunamasa da onu görebiliyor ve konuşabiliyordu.

Göktuğ olayları idrak edemese de, Arzu sağ elini dudaklarına bastırdı. Başını sağa sola sallayarak göz yaşı akıtan karısına bakan Göktuğ aklına gelen şeyin olmaması için içten içe Tanrı'ya yalvarmaya başlamıştı.

Yaklaşık yarım saat daha yatak odasının kapısında oturup kızlarının konuşmasını dinledikten sonra Göktuğ dayanamayıp tek hamlede yatak odasının kilitli olan kapısını kapısını kırdı.

Lila şok olmuş şekilde annesine, babasına ve yanında yatan kocasına baktı. Mavi'nin silikleşen görüntüsü ile çılgına dönen genç kadın yataktan hızlıca kalkıp babasını ittirmeye başladı.

"Ne yapıyorsun sen baba! Ne hakla odamın kapısını kırıyorsun!" diye bağırdı Lila.

"Kiminle konuşuyorsun kızım?" Göktuğ sakinliğini koruyup kızını alttan almaya çalışıyordu.

"Gözlerimi kapattım Mavi'yi düşündüp onunla konuşuyordum suç mu baba!" Lila kendinden emin bir şekilde konuşmuştu. Bu haline kendisi bile şaşırsa da şu anda tek amacı ailesini bu yalana inandırmaktı.

Göktuğ karşısında kendinden emin bir şekilde duran kızına uzun uzun baktı, bakışlarını karısına çevirdiğinde Arzu da ikna olmuş gibiydi.

"Özür dilerim kızım. Biz şey sandık..." Cümlesine devam edemedi Göktuğ. Nasıl derdi kızına 'Biz senin delirdiğini düşündük.' diye.

"Henüz delirmedim baba!" dedi Lila. Sesini kontrol altına alamamıştı henüz.

"Rica ediyorum beni yalnız bırakın. İyiyim ben artık! Kocamı kaybettim ama toparlanacağım."

Göktuğ kızını başıyla onaylayıp sessizce çıkış kapısına ilerledi, Arzu hızlı adımlarla kocasını takip etti. Sessiz sedasız çıkıp gittiler evden. Olacakları bilmeden, sessiz sedasız kızlarına son bir kez sarılmadan gittiler...

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin