44

183 7 2
                                    

24.04.2025

Merve'nin hamlelik testindeki ikinci çizinin silik çıkmasının ardından acile gidip kan verdi ve sonuç hepimizi mutlu etti, hamileliğinin başlarında olan Merve'nin etrafında dört dönüyorduk. Devran heyecanını belli etmese de baba olacağı için çok mutluydu.

Ahmet ve İrem yıldırım nikahı ile evlenip ailelerini şok etseler de mutlulardı. İrem'in son anda öğrendiği sağlık problemleri yüzünden çocuk sahibi olamayacaklarını öğrenseler de bu konuyu kafaya takmayıp hayatlarını yaşamaya karar verdiler.

Mavi ile ben ise mutluyduk, çok güzel gelecek planlarımız vardı, kaderin bize oynayacağı oyunu bilmeden gelecek ile ilgili hayallere kapılıp gittik...

Mavi: Güzelim nasıl oldun?

Lila: Aynıyım Mavişim başım çok ağrıyor

Mavi: Az işim kaldı bebeğim, halledip hemen geleceğim

Lila: Acele etme aşkım işlerini hallet dinleniyorum ben

Mavi: Tamam bebeğim

Telefonumun ekranını kapatıp yattığım koltuğa iyice yayıldım. Nisan ayında grip olmayı başaran biri olarak üç gündür yataktan çıkamıyordum. Gözlerime çöken ağırlık ile tv battaniyesine sarılıp kendimi uykuya teslim ettim...

YAZARIN BAKIŞ AÇISINDAN

Evdeki hasta karısını düşünen genç adam, sedyedeki minik kedinin iç-dış parazitini yapıp son hastasını klinikten gönderdiği gibi, kliniği kapatıp motoruna bindi.

Evde yemek olmadığını bildiği için çorbacıya uğrayıp karısının en sevdiği tavuk çorbasını aldıktan sonra, yan dükkandaki çiçekçiden bir buket sümbül çiçeği aldı.

Evlilikleri çok farklıydı, asla kavga etmezler birbirlerine kırgın uyumazlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evlilikleri çok farklıydı, asla kavga etmezler birbirlerine kırgın uyumazlardı. Bu dünya bir çok insanın cehennemi iken onlara cennet olmuştu...

Motoru her zaman dikkatli süren genç adam eve gidip, karısına hemen kavuşmak için gaz kolunu sonuna kadar çevirdi. İş çıkış saati olduğu için trafik çok sıkışıktı, aralardan makas atarak yoluna devam eden Mavi sağından çıkan aracı son anda fark etti fakat her şey için çok geçti...

Aslında her şey çok hızlı gelişmişti fakat Mavi için o saniyeler ağır çekimde ilerliyordu. Araç sağdan çıkıp hızla Mavi'ye çarptı, Mavi motor ile birlikte sola savruldu.

Sol şeritte hızla ilerleyen araç önüne savrulan motorcuya çarpmamak için ani fren yapsa da mesafe çok kısaydı. Sağdan yediği darbeyi idrak etmeye çalışan Mavi bir diğer aracın arkasından çarpması ile motorun üstünden düşüp asfaltta sürüklenmeye başladı.

Klipsini geçirmediği kaskı başından çıktığında derin bir nefes aldı, asfalt tenini yakmaya başladığında umutsuzca Tanrı'ya dua etti, 'Tanrım yalvarırım bizi ayırma...'

Uzun bir sürüklenişin ardından başını sertçe bariyere çarpan genç adam son nefesini vermeden önce karısının adını fısıldadı, Lila'm...

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin