34

271 14 7
                                    

01.01.2025

"Anlatın bakalım, neler yaptınız?" Babamın sorusu ile çiğneyip yuttuğum peynir boğazımda kaldı. Öksürmeye başladığımda Mavi sırtıma vurdu, annemin uzattığı suya uzanıp iki yudum alıp bardağı masaya bıraktım.

"Göktuğ rahat bırak çocukları." Anneme minnet dolu bakışlarımı atıp kahvaltıma geri döndüm.

"Ailenle konuştun mu Mavi? Yarın gelecekler değil mi?" Babam annemin ikazını hiçe sayıp soru sormaya devam ettiğinde bakışlarımı babama çevirdim.

"Konuştum Göktuğ amca, yarın akşam geleceğiz." dedi Mavi. Bana göre daha sakindi.

"İyi, iyi. Fazla uzatmayın, birbirinizi tanıyorsunuz zaten." diyip çayını yudumladı.

"Göktuğ, ikisi de kendi kararlarını verebilecek yaştalar. İsteklerine göre hareket edilecek." Annem yine uyarısını yapmıştı fakat babam omzunu silkti.

Kahvaltının geri kalanında kısa konuşmalar harici kimseden ses çıkmamıştı. Kahvaltı bulaşıklarını toparlayıp oturma odasına geçtiğimde Mavi, Turan amcam ile sohbet ediyor, annem telefonda birileriyle mesajlaşıyor, babam ise ortalarda gözükmüyordu.

"Babam nerede?" dediğimde hepsinin bakışları bana döndü.

"Yatak odasında kızım." Anneme öpücük atıp yatak odasına ilerledim. Kapının önünde durup derin bir nefes alıp hafifçe kapıya vurdum.

"Gel." Babamın sesi ile içeriye girdiğimde babam yatağın üzerinde oturuyordu. Yanına yaklaştığımda kızaran gözlerini görmemle kaşlarım çatıldı.

"Baba, iyi misin?" Yanına oturup vücudumu babama çevirdim. Bakışları kısa süre yüzümde dolaştı.

"Kızım, emin misin? Seviyor musun o deli oğlanı?" dediğinde yüzümde ufak bir tebessüm oluştu.

"Çok seviyorum babacım, onsuz yaşayamam diyecek kadar çok seviyorum." dedim.

"Ne çabuk büyüdün bebeğim?" dediğinde gözlerim doldu.

"Büyümedim ki, hâlâ senin minik bebeğinim." diyip başımı babamın dizine yatırdım. Elleri saçlarımda dolaşırken bir kaç dakika sessiz kaldı.

"Eğer senin gözünde bir damla yaş akıtırsa, onu doğduğuna pişman ederim." diye mırıldandı. Alnımda hissettiğim ıslaklık ile kafamı kaldırmak istesem de babam izin vermedi.

Uzun bir süre babamın dizlerinde uzanıp saçlarıma okşamasına izin verdim. Annemin odaya girmesi ile babam burnunu çekip elini saçlarımdan çekti.

"Kızım hazırlan alşverişe çıkacağız." Annem ağladığımızı anlayıp bize bakmadan gardrobuna yönelip kıyafetlerini çıkarttığında yataktan kalkıp odama gittim. Hazırlanıp oturma odasına bakındım fakat Mavi çoktan gitmişti.

                                             〽️

Siz: Ölüyorum, yetişşşşşş! (23:12)

Mavim: Ne oldu, iyi misin?

Siz: Değilim Mavi, tüm gün o mağaza senin bu mağaza benim gezdik. Bin tane elbise giyip çıkardım, her yerim ağrıyor.

Mavim: Lila bir şey oldu sandım güzelim. Korkuttun beni.

Siz: Oldu zaten, ölüyorum diyorum be adam.

Mavim: Aldınız mı elbise?

Siz: İrem, Merve ve annemin kararsızlıkları sonrasında çok şükür bir elbise alabildik.

Mavim: Fotoğraf at bakimmmm?

Siz: Dur bekle.

Mavim: Bekliyorum güzelim :)

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin