5

1.1K 30 33
                                    

Selam bebitolarımm :)
Bu bölüm tamamen düz yazı.
Sıkılmamanız için bölümü kısa tuttum.

06.06.2024 (11:25)

"Lila, sen de gelecek misin?" İrem'in sesi ile kendime geldiğimde kaşlarım çatıldı.

"Nereye gelecek miyim?" İrem kaskını alıp ayağa kalktığında diğerlerinin çoktan hazırlandıklarını fark ettim.

"Sahile gideceğiz, gelecek misin?" Kaskımı alıp ayağa kalktığımda İrem'i başımla onayladım.

Motorumun yanına gelip kaskımı taktım. Motora binip çalıştırdığımda koluma değen el ile irkildim.

"Benim motor arıza yaptı, artçı kabul ediyor musun?" Mavi'nin bakışları üzerimde dolanırken söylediklerini zar zor idrak ettim.

Başımla onayladım, Mavi kaskını takıp arkama oturduğunda derin bir nefes aldım.

İki sene önce İstanbul'dan İzmir'e gelip, onun yaşadığı apartmana taşınırken tanışmıştık. İlk görüşte etkilenmiştim Mavi'den, hatta ona yakın olmak için motor kullanmaya başlamıştım...

Mavi'nin depodaki elleri belime yerleştiğinde düşüncelerimden sıyrıldım. Kalp atışım hızlanırken gaz kolunu biraz daha çevirdim. İbre 150'yi bulduğunda önümdeki araçların arasında makas atmaya başladım. Kısa süre içerisinde apartmanın önüne geldiğimizde vizörü açıp derin bir nefes alıp temiz havayı ciğerlerime doldurdum.

"İyi misin Lila?" Mavi motordan inip yanımda durduğunda kaskımı çıkarıp motordan indim.

"İyiyim, hazır olduğunda kapıyı çalarsın." Bir şey söylemesine fırsat vermeden apartmandan içeriye girip hızla merdivenleri çıktım. Arka cebimden çıkarttığım anahtar ile kapıyı açıp eve girdim.

Hızla odama gidip bikinilerime bakmaya başladım. Siyah? Çok sade. Lacivert? Çok parlak. Sarı? Papatya mıyım ben? Yeşil? Ben yeşil sevmem ki bunun gardrobumda ne işi var? Kırmızı? Seksii!

Kırmızı bikinimi alıp yatağa bıraktığımda telefonumun melodisi odayı doldurdu.

Validem Arıyor...

Çağrıyı yanıtlayıp haporlöre aldım.

"Efendim anne?"

"Kızım bu gece nöbetim var, gelemeyeceğim haber vermek için aradım."

"Yine mi nöbet anne?"

"Evet annecim yine nöbet, bir şey olursa ararsın beni dikkat et."

"Tamam anne, iyi nöbetler."

"Sağol kızım."

Annem telefonu kapattığında üstümü çıkarıp duşa girmek için odamın içindeki banyoya ilerledim.

Vücudumu yıkayıp duştan çıktığımda kapının çalmasıyla bornozumu üzerime geçirdim. Kapıyı açtığımda Mavi siyah şort ve beyaz tişörtü ile karşımda duruyordu, ben ise bornozu-

Lan! Kapıyı bornoz ile açtım!

Sonuna kadar araladığım kapıyı hızla geri kapatıp ufak bir aralık bıraktım.

"Sen içeri geç, ben hemen hazırlanıp geliyorum." diyip bir şey söylemesini beklemeden odama koştum. Bikini takımımı giyip saçlarımı taradım. Yüzümdeki hafif makyajı silip plaj çantamı hazırladım. Altıma kısa kot şortumu üzerime beyaz salaş tişörtümü geçirip çantayı alıp odamdan çıktım.

Oturma odasına girdiğimde Mavi aile fotoğraflarımızın asılı olduğu duvarı inceliyordu.

"Hazırım, çıkabiliriz." Sesim ile irkilip bakışlarını bana çevirdi.

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin