07.12.2024
Dün bilinmeyen numaradan gelen mesajdan sonra dışarıya çıktım. Mavi tüm gün yılmadan, sıkılmadan motor sürmeyi gösterip unuttuğum her şeyi hatırlatmaya çalıştı. Bugün onun işi olduğu için dün çalıştığımız güzergahta tek başıma sürüş yapacaktım.
Dikkatli şekilde üçüncü turumu da attığımda alışmaya başladığımı fark ettim. Işıklara yaklaşırken hızımı düşürüp vizörü açtım. Yolun sağından önüme atlayan motor ile telaşla freni sıktım fakat motora hafiften çarptım. Ufak çarpmamın etkisi ile çarptığım kişi motordan düşünce kontağı kapatıp motordan indim, düşen kişini yanına gittiğimde bir bacağı motorun altında kalmıştı.
"İyi misin, niye atlıyorsun ki önüme?" Motoru yerden kaldırdım ve bakışlarımı düşen kişiye çevirdim. Kaskını çıkarttığında derin bir nefes aldı.
"Kusura bakma, dalgınlığıma geldi." dedi kız.
"İyisin dimi bir şeyin yok?" Ayağa kalkıp üstünü düzeltti.
"İyiyim, dizim kanıyor sadece." Bakışlarımı bacağına çevirdiğimde eğilip çok derin olmayan yaraya baktım. Doğrulup etrafıma bakındığımda karşıdaki eczaneyi gördüm.
"Gel beni takip et." diyip motora bindim. Kız da eş zamanlı olarak motora binip beni takip etmeye başladı. Yuvarlaktan dönüp eczanenin önünde durduğumda motordan indim, birlikte eczaneye girdik.
"Merhaba, oksijenli su ve pamuk alacağım." dedim eczacı çocuğa.
"Tabi, motor kazası mı?" Bakışları arkamdaki kızı buldu.
"Çok önemli bir şey değil." dedi kız.
Çocuk istediklerimi verdiğinde ödemeyi yaptım.
"Burada temizleyebilirsiniz yarayı." dedi eczacı. Gösterdiği yere ilerledik, kız oturup dizini uzattığında dikkatle yarasını temizledim.
"Tekrardan kusura bakma dalgınlığıma geldi." dediğinde bakışlarımı kıza çevirdim.
"Kusura bakışlacak bir şey yok canım, hızlı giden birisi olsa ufak sıyrıkla kurtulmazdın. Dikkatli olmalısın." dediğimde gülümsedi.
"Sağol, herkes senin gibi anlayışlı değil." Yaranın tamamen temizlendiğine emin olduğumda ayağa kalktım. Eczacı çocuğun dikkatle bizi izlediğini fark ettiğimde tebessüm ettim.
"Dikkatli olun, motor sürmek ne kadar güzel bir şey olsa da kaza anında ölüm kaçınılmaz oluyor." dedi çocuk.
Başımla onu onaylayıp elimdeki kirli pamuğu çöpe attım. Tam eczaneden çıkarken biri kolumu tuttu.
"Bi kahve ısmarlasam, teşekkür amaçlı?" dedi kız. Yüzündeki mahçup ifadeyi gördüğümde rahatlaması için gülümsedim.
"Peki, içelim." dediğimde kızın gülümsemesi büyüdü.
Onu takip etmemi söyleyip motoruna bindiğinde söylediğini yapıp onu takip ettim.
-
Geldiğimiz kafe çok kalabalık değildi, cam kenarındaki bir masaya oturduğumuzda garson yanımıza gelip siparişlerimizi aldı.
"Bu arada ben Merve, senin adın ne?" Cebimdeki sigara paketini masanın üzerine bıraktım.
"Lila, tanıştığımıza memnun oldum Merve." Kızın gözleri sigara paketim ile benim aramda dolaştı. Paketten bir dal çekip dudaklarıma yerleştirip sigaramın ucunu tutuşturdum.
"Seni daha önce görmedim buralarda, yeni misin?" dedi Merve merakla.
"Yeni sayılırım." diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLA & MAVİ / TEXTİNG
Teen FictionMavi: Fotoğraf atmayı kes. Siz: Neden? Mavi: İstemiyorum. Siz: Etkileniyor musun? Mavi: Yüzünü görmediğim, tanımadığım birinden etkilenecek kadar düşmedim. Siz: Yalancı :) 〽️ Tüm Hakları Saklıdır...