FİNAL

270 8 6
                                    

06.06.2025 (02:54)

YAZARIN BAKIŞ AÇISINDAN

Anne ve babası gittikten sonra kocasının hayalini bekleyen Lila gelmeyeceğini anlayıp, belki rüyama gelir diyerek gece yarısı uykuya daldı. İstediği de oldu...

LİLA'NIN BAKIŞ AÇISINDAN

"Mavi neredesin?" Sesim bana yankı yapıp geri geldiğinde korksam da adım atmaya devam ettim. Yolun sonu bir sahil kenarına çıktı, Mordoğan'daki sahildi burası. Mavi'yi gördüm, kumların üzerinde oturmuş, sırtı bana dönüktü.

"Mavi, sevgilim?" Bakışları bana döndü.

"Lilam, gelmişsin güzelim." dediğinde koşarak gidip ona sarıldım.

"Geldim sevgilim, çok özledim seni." dediğimde ellerini saçlarımda hissettim. 

Hasret kaldığım dudaklarına uzanıp öptüm. Öpüşü benim ki kadar sert değildi ama belliydi o da çok özlemişti...

"Mavi ne zaman geleceğim yanına?" dedim kollarımı bedenine dolarken. Güven bulduğum kollar bedenimi sardığında huzurla gülümsedim.

"Çok mu istiyorsun yanıma gelmeyi?" dediğinde kaşlarımı çatıp yüzüne baktım.

"İstiyorum tabi ki, sensiz geçirdiğim her an eksik hissediyorum." Alnıma minik bir buse kondurdu.

"Mordoğan'da her zaman gittiğimiz o sahile gel, seni orada bekliyor olacağım." dediğinde etrafıma bakındım. Az önce sahildeydik, hangi ara ormana gelmiştik biz?

"Ne zaman?" dedim tedirgince.

"Uyan Lila, hemen oraya gel. Şimdi gitmem lazım." diyip benden ayrıldı ve koşmaya başladı.

"Mavi dur!" Peşinden koşmak istedim fakat ayaklarımı hareket ettiremedim.

"Uyan Lilam! Hemen uyanmalısın." 

Gözlerimi açıp hızla yataktan çıktım. Aniden ayağa kalktığımdan olsa gerek başım döndü, komodine tutunup bir kaç saniye baş dönmemin geçmesini bekledim. Gardırobu açıp elime gelen ilk eşofman takımını giydim, vestiyerden motorun anahtarını alıp hızlıca evden çıktım. 

"Geliyorum sevgilim, bekle beni." diye fısıldayıp merdivenlerden hızlıca indim. 

YAZARIN BAKIŞ AÇISINDAN

Genç kadın motoruna binip yola koyulalı henüz beş dakika olmuştu. Yolun boşluğundan faydalanıp gaz kolunu sonuna kadar çevirip rüzgarın iliklerine kadar hissediyordu. 

Hayat ne tuhaf değil mi? 

Bir varız, bir yokuz...

Yolu yarılayan genç kadının kalbi ağzında atıyordu, sevdiğine kavuşacak olmanın mutluluğu ile ekipmansız bir şekilde kendini yola atmış ibreyi zorluyordu. Karşı şeridinden gelen tırların yanından hızla geçiyor, her viraja yatarak giriyordu. 

Kısık gözlerinin aralığından sevdiği adamı gördü, yolun ortasında kollarını açmış öylece duruyordu. Lila'nın seçim yapacak zamanı yoktu, frene bassa mesafesi kısaydı motor durmazdı. Yolun ortasında duran Mavi'nin hayaline çarpmamak için hızlı bir manevra yapıp kendini yolun soluna attı. 

Yol tek şeritti, karşısından gelen tırın farları gözünü kamaştırdı. Tır şoförü arka arkaya korna bastı fakat ikisinin de hızı o kadar fazlaydı ki oluşan kazayı engelleyemediler.

Her şey saniyeler içerisinde oldu, Lila tırın altına girdi, ince bedeni tırın arka tekerleğinin altına sürüklendi ve hiç olmamasını dileyeceğimiz şey oldu. Tırın arka tekerleği Lila'nın bedeninin üzerinden geçti. Genç kadın oracıkta can verdi fakat gülümsüyordu, sevdiği adama kavuşacağı içindi bu gülümseme...

Lila ve Mavi kavuştu fakat genç kadın iki aylık hamileliğinden habersizdi... 

❤❤❤

Herkese tekrardan merhabalar.

Hayatta her zaman karşımıza engeller çıkacak, bu engellerde takılıp kalmak da bizim elimizde, bu engelleri aşıp yolumuza bakmak da bizim elimizde. Hayata ne kadar geç kalırsak kalalım, ölüm bizi bulmadığı müddetçe çok da geç kalmış sayılmayız.

Her hikayenin bir sonu olduğu gibi, bu hikayenin de sonuna gelmiş bulunmaktayız. İkinci çalışmam olan Lila & Mavi'yi umarım beğenmişsinizdir... 

Yolunuz çiçeklerle dolu olsun ve her ne olursa olsun, kimse için çiçeklerinizi soldurmayın...🌸

Yeni kurgumda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın :)

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin