38

205 11 7
                                    

15.02.2025

Furkan aramızdan ayrılalı bir ayı geçti, acımız taze olsa bile normal hayatımıza geri dönmemiz gerekti.

Tabağımdaki domatesi ağzıma atıp uzun uzun çiğnedim, yemek yeme isteğim yok denecek kadar azdı.

"Kızım neyin var?" diyen anneme çevirdim bakışlarımı.

"Bir şeyim yok anne." dediğimde oturuşunu dikleştirdi.

"Peki o zaman, konuşmamız gereken konular var." dediğinde çatalımı tabağımın yanına bıraktım.

"Kızım düğününüze çok az kaldı fakat hiç bir şey hazır değil. Hazırlıklara ne zaman başlayacaksınız?" Annemin sorusu ile derin bir nefes bıraktım.

"Anne biz Mavi ile konuşup kararlaştırdık, sade bir nihak ile evleneceğiz. Furkan'ın kaybı henüz yeni iken biz düğün yapıp eğlenemeyiz." dediğimde annem şaşırtıcı derecede anlayışla başını salladı.

"Kararınıza saygı duyuyoruz fakat nikah hazırlığına başlamamız gerekiyor. Müsaitseniz bugün alışverişe çıkalım?" dedi.

"Mavi ile konuşup haber ederim anne." diyip masadan kalktım. Alt kata inip Mavi'nin kapısını çaldığımda kısa süre içerisinde kapıyı açtı.

"Günaydın güzelim." dedi uyku mahrumluğuyla.

"Günaydın sevgilim." diyip içeri geçtim. Koltuğa oturduğumda Mavi yanıma oturup başını dizlerimin üzerine bıraktı.

"Anneme düğün istemediğimizi söyledim, müsaitsen bugün nikah hazırlığı için alışverişe çıkalım?" dediğimde beni başıyla onaylayıp göğsündeki elimi tuttu.

"Hadi hazırlan o zaman uykucu." diyip boşta kalan sağ elimi saçlarına daldırdım.

"Saçlarımla oynarsan uyurum sevgilim." dedi. Ayağa kalkıp odasına gittiğinde cebimdeki telefonumu çıkartıp instagramda gezindim.

On dakikanın ardından Mavi oturma odasına girdiğinde ayaklanıp üst kata çıkıp kapıyı çaldık. Annem telaşla kapıyı açtı.

"Ayy durun çocuklar siz aşağıda bekleyin iki dakikaya geliyorum." dediğinde kıkırdadım. Aşağıya inip Mavi'nin arabasına bindik.

〽️

Annemin zorlaması ile on tane gelinlik deneyip en sonundan içlerinden birini beğendikten sonra Mavi'ye damatlık bakmaya gittik.

"Oh ne güzel ya, hepsi standart smokin. Ben niye elli tane gelinlik denedim?" dediğimde Mavi kıkırdadı.

"Elli değil güzelim, on tane gelinlik denedin." dediğinde sahte bir sinirle ona baktım. Görevli elinde tuttuğu damatlığı Mavi'ye uzattığında kabinlerin olduğu kısma ilerledik.

Annem ile bekleme alanındaki koltuğa oturduk. Ağrıyan bacaklarımı tutup sızlandığımda annem susmam için beni dürtükledi.

"Kızım sussan mı artık?"

"Susmayacağım anne on tane gelinlik denemek nedir yahu?" dediğimde kabinin kapısı açıldı. Sanki Mavi'nin üzerine göre dikilmiş olan smokin ona çok yakışmıştı. Az önceki erkek görevli yerine kadın görevli geldiğinde Mavi yanıma geldi.

"Nasıl olmuş?" Mavi'nin sorusuna yanıt vermek için dudaklarımı araladığımda görevli kadının sesi kulaklarımı tırmaladı.

"Çok yakışmış, maşallah çok güzel taşıdınız smokini." Kadına ters bakışlar attığımda Mavi elimi tuttu.

"Size sormadım hanım efendi, müstakbel eşime sordum." diyip bana göz kırptığında tüm sinirim ve kıskançlığım bir anda yok oldu.

"Çok yakışıklı olmuşsun sevgilim, eğer sende beğendiysen alalım." dediğimde başıyla onaylayıp kabine geri döndü.

Annemin yanına geri oturduğumda görevli kadın ortalarda gözükmüyordu.

"Aslan damadım bak gördün mü nasıl verdi kızın ağzının payını?" dediğinde aptal aptal sırıtmakla yetindim.

〽️

"Hanımcı beyimmmm." diyip Mavi'nin yanaklarını sıktığımda kahkaha atıp yanaklarıma uzandı.

"Beyci hanımımmmm." diyip taklidimi yaptığında yanaklarımı sıktı.

Annem ve babam Aydın'daki akraba yemeğine katılması gerektiği için yanımızda değillerdi. Fırsattan istifade Mavi'nin evinde kalacak olmam beni mutlu etti.

"Neler yapalım bu gece?" dediğinde masumca gülümsedim.

"Çok şeyler yaparız Mavişim." diyip göz kırptığımda dudaklarımın üzerine hafifçe vurdu.

"Sus kız ayıp." dediğinde kahkaha attım.

"Sustum kızzzz." dediğimde dudaklarıma ufak bir öpücük bıraktı. Geri çekildiğinde ona yaklaşıp dudaklarımıza birleştirdim.

Dudaklarımızı ayırmadan Mavi'nin kucağına oturduğumda ellerini belime yerleştirdi, kollarımı boynuna dolayıp bedenimi ona bastırdığımda öpüşü hızlandı. Dudaklarımızın arasından çıkan hoş iniltiler öpüşmemizi alevlendirdi. Mavi'nin elleri tişörtümden içeri girip çıplak tenime temas ettiğinde üzerinde hafifçe kıpırdandım. Dudaklarımız ayrıldığında tekrar kıpırdanmamla Mavi'nin dudaklarından bir inleme yükseldi.

"Güzelim hareket etmesen olmaz mı?" dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Neden ki?" diye sorduğumda kahkaha attı. Başını geriye atmasıyla dudaklarımı açıkta kalan boynuna yaklaştırdım. Sıcak nefesim boynuna çarptığında kahkahası kesildi ve sertçe yutkundu. Boynunun ince derisini dişlerimin arasına aldığımda duyduğum inleme ile hafifçe tebessüm edip ısırdığım yerde dilimi gezdirdim.

"Lila..." Mavi'nin kalınlaşan sesiyle adımı inlemesine kahkaha atıp dudaklarımızı birleştirdim. Saniyeler içerisinde sırtım koltukla buluştuğunda Mavi dudaklarımdan ayrılıp boynuma ıslak bir yol çizdi, tişörtümün yakasını iyice aşağıya çekip göğüslerimin üzerine minik öpücükler bıraktı. Bacak aramdaki sertliğe sürtündüğümde kendini bana bastırdı...

LİLA & MAVİ / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin