Розділ 6: Соціальні функції

3 1 0
                                    

В класі було шумно. Діти перекидувались колючими фразами один в одного, жартували та веселились. Вчителька фізики запізнювалась на урок. Двері заскрипіли. Діти одразу затихли. Мілена Фаярі вже четвертий десяток років вела точні науки в школі. Її грізний вигляд завжди змушував дітей слухатись. В молодості вона втратила око після сутички зі скаженою пумою, тому відтоді чорна пов'язка перекривала половину її суворого обличчя.

- Тільки почули мене, так відразу тиша, - посміхнулась Мілена. - Хех, люблю коли мене бояться.

Вона підійшла до механічної дошки та почала збирати тему уроку. Сара, старша дочка Біті, підперла кулаком щоку, щоб не заснути від нудьги. Їй зовсім не подобався цей предмет. Що не скажеш про Сіорана. Той завжди слухав Мілану уважно.

- Що ж, діти, - почала вчителька, - сьогодні ми продовжуємо розбирати хронодотичне поле та його вплив на тіла у просторі.

Її руки склали на дошці зображення сітки, розділеної на дві частини з різним візерунком.

- Як я вже казала, хронодотичне поле - це середовище, яке взаємодіє з часом та створює енергію. У поля є два стани: межове та статичне. У першому ми всі живемо, тут рухаються тіла та пливе час. А ось друге, це вже більш складна сутність для нашої клятої природи. Там час ніколи нікуди не рухається, але на його межі, завдяки рекурсивному ефекту, виділяється велика кількість теплової енергії. А ще... там з'являється стратоній.

Раптово Мілена вдарила кулаком по дошці. Її очі почервоніли. Розлючена вчителька розірвала піджака, ґудзики посипались на підлогу. Вона замітила, що її погано слухали.

- Саро Брейкер! Що таке стратоній?! - Мілена звернулась до неї, ткнувши пальцем в її бік.

Дівчина не очікувала, що на неї так настрибнуть.

- Ой... а-а... я просто трохи розгубилась.

Вчителька різко заспокоїлась. Капіляри на її очах схудли, повернувши їм більш природній колір.

- Пробач. Так ти знаєш відповідь на питання?

- Ну... стратоній - це... те, що зірки використовують як топливо?

В цю мить Сара не була на сто відсотків впевненою у своїй відповіді. Вона взагалі паршиво знала предмет, хапала інформацію лише по верхам. Але Мілена не накинулась на неї за таку зверхню відповідь. Навіть прийняла її.

Безумець і його проблеми. Том 1Where stories live. Discover now