Розділ 16: Висновки

2 1 0
                                    

В кабінеті Клаори Торен було засліплюючи яскраво. Вікно звідти виходило на засвітлену сторону і зазвичай вона закривала його наполовину жалюзями. Але цього разу все було інакше. Клаора широко розкрила вікно та підійшла до шафи.

- Я довго цього чекала, - сказала вона, витягаючи звідти пляшку червоного газованого вина. - Ми підіймаємось, Біті. Ти справді добре попрацював.

Він сидів за її столом, склавши ногу на ногу. Його очі хитро слідкували за начальницею. Нарешті настав довгоочікуваний момент.

- Як завжди, ти ж знаєш, - посміхнувся Біті.

- Треба за це випити. Тепер ти арбітрант. Бачу, ти радий.

- Стараюсь реагувати скромно.

- Сьогодні можеш відкинути скромність. Це твій день.

Пост арбіртанта був останнім, перед посадою керівника відділу. По суті, Біті теппер став другим одразу після Клаори. Вище йшло тільки управління компанії. Хоч посада арбітранта ще не давала йому змогу увійти на таку очікувану політичну арену, все одно це вже був серйозний крок вперед.

Два келиха розклались на столі. Клаора прийнялась їх вправно наповнювати. Вона завжди любила влаштовувати подібні святкування навіть з найменшого приводу. Це був зручний спосіб замаскувати власний алкоголізм. Для жінки її статусу, п'янство - не дуже презентабельна риса. А так, все було наче в рамках пристойності.

До половини заповнені келихи задзвеніди, торкнувшись краями. Біті зробив маленький ковток.

- Що ж, отак би з самого початку, - сказав він.

- Ти сильно не розслабляйся, - зауважила Клаора, помішуючи вино. - Як там Мері? Ти готовий закрити їй атестацію?

- А... так, вона дуже старанна.

- Це чудово. Можливо, вона буде працювати з нами після захисту диплому.

Зробивши ще один ковток, Біті відклав келих. Йому не хотілось напиватись в такий ранній час. Справжнє святкування повинно було статись ввечері. І саме для нього потрібно зберегти форму.

Леон Лєоре схилився над столом Мері. Він поправив краватку та заглянув через її плече на лист паперу. Дівчина писала примірник організаційного розподілу вантажу. Нудна робота, яку Леон ніколи не любив. Але йому сильно хотілось вразити дівчину, тому він зробив максимально діловий вдумливий вигляд.

Безумець і його проблеми. Том 1Where stories live. Discover now