Злива заливала дах. Вода затікала в щелини, повзла по стінах та залишала на підлозі величезні калюжі. Шпалери відклеювались та розм'якали через вологість. Блискавки вривались сяйвом крізь вікна, відкидаючи на стінах силуети потрісканих меблів.
Серце Ноли колотилось мов скажене. Обережними повільними кроками вона рухалась темним коридором. Її ноги наступали в калюжі. Шкарпетки поступово впитували в себе холодну воду. Це було неприємно. Легке поколювання огортало стопи.
Дівчинка виглянула за кут і прямо в цю мить перед нею на підлогу впала матір.
- Здається, я трішки не впоралась, - сказала Анна. - От халепа.
Нола підняла очі і побачила батька з лопатою в руках. Він був вдягнений в брудне пальто, що було покрите бурими плямами. Притиснувши матері спину ногою, він заговорив:
- Ноло, чому ти мене постійно боїшся? Яж тобі ніколи нічого поганого не зробив.
Вона не могла йому нічого відповісти. Її рот був наче зашитий. Ноги застрягли в підлозі. Все тіло знерухомилось.
- Я ж ніколи не робив з тобою щось таке.
Біті замахнувся лопатою та всадив її в шию Анни. Голова з христом від'єдналась від тіла. Серце Ноли ледь не вистрибувало з грудей.
- Чи робив? - перепитав батько. - Ні... наче такого ніколи не було.
Він підійшов ближче та ніжно погладив дочку долонею по щоці. На обличчі дівчинки залишився слід від попелу.
- Це тому що ти особлива, Ноло, - продовжив Біті. - Я сильно люблю тебе і мені дуже тяжко через те, що ти мене не приймаєш. Це змушує мене хотіти зробити тобі боляче. Так само, як ти робиш мені. Я хочу, щоб ти зрозуміла, як ти калічиш мене, доцю. Як ти мене потвориш.
Біті встав на одне коліно та обійняв її. Його обійми були мов лещата. Він стискав тіло дівчинки до хрусту. Її хребет ледь не ламався навпіл. Вона хотіла закричати, але голосу не було. Зовсім.
- Це через тебе я такий, - тяжко випустив Біті, залишаючи сльози на її плечі. - Ти зробила мене монстром. І ти будеш робити це й далі.
В дах влучила блискавка. Будинок затримтів. Осліплююче світло охопило кімнату. Стеля почала обвалюватись. Груди каміння попадали на Біті та Нолу, притиснувши їх до підлоги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Научная фантастикаЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...