Переступивши поріг школи, Нола глянула у напрямку спортмайданчика. Там повинні були чекати її брати. Нікого не було. Ще годину тому Алон запевняв, що точно буде тренуватись там та чекати. "Можливо кудись відійшли?" - промайнуло в голові Ноли.
Дійшовши до турніка, дівчина знову оцінила обстановку. Ніде поблизу не було братів.
- Ти когось шукаєш? - почувся хлопчачий голос.
Нола повернула голову та побачила Арсона Лостоса - хлопця з їх групи, який безнадійно в неї закоханий. Цей трохи кульгавий неохайний юнак був добрим, але іноді вів себе дуже дивно. Бив кулаками стіни просто так, рвав рукава на сорочках та бубнів під носа вигадані слова. Йому подобалась Нола, бо була дуже розумною, він відчував до неї спорідненість душі, хоча вона цього не розділяла. Всі навколо хотіли привернути її увагу, вона всім подобалась. Арсон серед цих людей помітно виділявся, але, на жаль для нього, не в кращу сторону.
- Так, - відповіла Нола. - Я шукаю Алона та Сіорна. Ти не бачив їх?
"Вона зі мною заговорила! Круто-круто!" - промайнуло в його голові.
- Ну... ем... були тут нещодавно. Вроді. Ну... таке як були. Точно були. Слухай, може провести тебе додому? Я якраз вільний.
- Пробач, але ні. Я піду з ними.
В цю мить до них підійшов вчитель фізичної підготовки - Ерміас Рорку. Високий плечистий чоловік почухав бороду та прискіпливо глянув на худого хлопчину, а потім перевів погляд на Нолу.
- Він тебе не чіпає? - заговорив вчитель. - Може мені в писок його стукнуть?
- Ні, ні, - різко відповіла вона, - все добре. Він просто підійшов мені допомогти. Я шукаю братів.
Ерміас був жорсткою людиною. Колишній військовий Мансторської школи, мав неймовірні силові здібності та швидко і грубо вирішував проблеми. Він не любив церемонитись навіть з учнями, навіть за межами навчального процесу.
- Вони кілька хвилин тому в ліс пішли, - сказав Ерміас. - Не знаю, що вони там забули.
- Точно, точно! - рішуче погодився Арсон. - Я також бачив. Просто... забув.
Той край був нічим не відгородженим від шкільної території, але Нола відчувала, що там могло бути небезпечно. Дикі тварини на цій планеті насправді не являлись буквально дикими, вони всі були щеплені жучками, які відстежували їх місцезнаходження та стан здоров'я. Зазвичай, якщо якась тварина ловила небезпечну хворобу чи починала вести себе непередбачувано, від неї позбавлялась служба регулювання місцевої екосистеми.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Science FictionЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...