Розділ 2: Динамічні стосунки

7 1 0
                                    

Стомлена жінка з густим чорним волоссям підійшла до підвіконня. Це була Анна - дружина Біті. На ній не було одягу. Діставши зі стола цигарку, вона підпалила її та зробила маленьку тягу.

- А тут можна курити? - спитав чоловік, який лежав у ліжку, заклавши руки за голову.

- Мені можна, а тобі - ні, - відповіла суворо Анна.

- Це несправедливо.

Чоловіком був сусід сім'ї Брейкерів, Хевгар Ромін. Він мав статус та гроші, був відомим політичним діячем, Лі-омбудсмен Правої Руки (серйозна посада в уряді). Але для Анни він був просто коханцем, з яким вона могла хоч ненадовго забути про Біті, якого вже давно розлюбила.

- Сьогодні ти був слабше, ніж зазвичай, - сказала Анна.

- Ох... це все спорт. Останнім часом, я став ходити в тренажерний зал. Не завжди встигаю відновитись.

Хевгар встав з ліжка, підійшов до Анни та поцілував її в щоку.

- Але для тебе, - він перейшов на шепіт, - наступного разу я постараюсь краще.

Вона поглянула йому в очі та обережно посміхнулась. Їх стосунки були таємницею, але саме з цією людиною, Анна відчувала себе в безпеці. Маленький острівець спокою, де можна було сховатись від божевільної реальності.

- Знаєш, - заговорила вона, - якби Біті зник, я б прожила з тобою всю решту свого життя.

Хевгар розправив руки та впав назад у ліжко. Ковдра зім'ялась під його спиною.

- Чому ти така жорстока по відношенню до нього? - щиро спитав він. - Біті - поважна людина, нормальний мужик.

- Він просто прикидається на публіку. Ми з дітьми живемо з ним уже багато років. Справжній Біті Брейкер - це хитра істота та маніпулятор.

Почувши ці слова, Хевгар засміявся. За своє життя він часто чув як жінки подібним чином характеризували своїх обранців. Він розумів переживання Анни, але ставився до них як до статистичної норми.

- Ох вже цей негідник Біті, - грайливо сказав Хевгар. - Не знає, який скарб втрачає.

Раптово Анна поглянула на годинник та побачила, що вже був майже вечір. Діти скоро повинні були повернутись зі школи. Її серце швидко заколотилось. Вони не повинні були дізнатись про Хевгара. У них всіх натягнуті стосунки з батьком, але такий вчинок з боку матері навряд чи хтось із них підтримав би.

Безумець і його проблеми. Том 1Where stories live. Discover now