Біла сорочка налізла на спину. Руки просочились в рукава. Біті застібав ґудзики не поспішаючи. В нього було ще цілих три години до початку святкування.
Задзвонив комунофон. Він підняв його та спокійно прийняв виклик.
- Так, слухаю.
- У нас тут проблема, - пролунав голос. - Не вистачає серветок на всіх гостей.
- Слухайте, я звернувся саме до вас, тому що ви - один з найдорожчих ресторанів Кордону. Якого біса у вас взагалі є такі проблеми?
- Ми трохи не розрахували...
- Досить, - Біті різко відрізав. - У нас є ще три години. Я дуже сподіваюсь, що ви розберетесь із цією дрібницею. Інакше... я буду дуже невдоволений.
Не дочекавшись відповіді, він поклав слухавку. Це все було, звичайно, неприємно, але не могло похитнути його впевненість. Рука потягнулась за піджаком та накинула його на плече.
- Спочатку краватка, - прошепотів він під носа.
Раптово в кімната зайшла Анна. Виглядала виснажено після довгої домашньої роботи. Волосся скуйовджене, на сорочці плями від соусів, мішки під очима.
- Біті, ти ще товчешся? - насупилась вона та схопила краватку, що валялась на дивані. - У Сари зламалась гітара. Вона просе, щоб ти дав їй грошей на ремонт.
- А як там в неї оцінки?
Дружина підійшла та, попри втому, почала дбайливо зав'язувати краватку на шиї чоловіка.
- Ти сам повинен це знати, - сказала Анна.
- Ніколи було.
- Мені також, віриш?
- Та годі тобі, не сердись. Просто мені здається, що вона через цю музику вже зовсім забила на навчання.
- Тобі видніше.
- Це наша донька, а не тільки моя. Тому я з тобою і обговорюю це разом.
Анна покрутила головою, не піднімаючи погляд. Продовжувала зав'язувати. Щось не виходило. Не в'язалось.
- Не знаю, про що ти таке кажеш? - сказала дружина. - Останній місяць вона була виключно моєю дочкою.
- Не починай сваритись, - хмуро наїхав Біті.
- Знаєш, а я й не буду. І не буду зав'язувати цю кляту краватку. Вона порвалась.
Вузол так і не вийшов. Краватка справді виявилась старою. Петля сильно затерлась та розлізлась. Різким рухом Анна зірвала її з шиї та кинула назад на диван.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Научная фантастикаЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...