Розділ 29: Вирок

3 0 0
                                    

Був ранок. Леонора сиділа в кріслі та дивилась в стелю. Світло Селени, що пробивалось крізь вікно, осідало на її обличчі та плечах. Скоро треба було на суд, але все всередині пручалось цього. Вона хотіла врятувати чоловіка, але не вірила, що здатна на це.

Леонора повільно встала. Суглоби ломило від втоми - не спала всю ніч. Під очима темні кола. Вона собі такого ніколи не дозволяла, але цього разу її сувора дисципліна дала збій. Леонора і подумати не могла, що її внутрішні установки були настільки ламкими.

В неї під рукою був лише один козир. Це все, що вона могла запропонувати для допомоги своєму чоловікові. Леонора підійшла до свого робочого стола та підняла папку паперів - це її розгромна стаття проти Еко-транс, яку вона готувала до публікації після того, як Ренгард їх би засудив. Але нажаль вони випередили Ренгарда. Біті Брейкер випередив його.

В статті було не настільки багато якісного компромату, як хотілось. Більше ніж на половину цей текст був зітканий із емоційних епітетів та звинувачень. Леонора хотіла натиснути на емоції читача. В суді не повелись би на таку лобову маніпуляцію. Але втрачати було нічого, тому вона взяла папку із собою.

***

- Вийдіть до нас, будь ласка, - сказав суддя Віскот. - Ми готові вас вислухати.

Сурдоперекладач все їй пояснив. Леонора кивнула, встала та попрямувала до трибуни. Проходячи мимо Біті, вона навіть не поглянула на нього. Її перекладач йшов слідом.

Ренгард вчепився руками в решітку, почав тяжко дихати. Піднявся тиск. Він був радий, що дружина прийшла йому допомогти, але боявся, що Біті знову своїми хитрощами зможе її підставити. Йому хотілось придушити його. І хоч це зазвичай для нього не властиво, але позбавитись від цього агресивного почуття він не міг.

Адвокат вперся руками в стіл, щоб не падати. Понюхав плече - одяг пахнув перегаром. Це було погано. Місцевий бренді був дуже вонючим , хоч і смачним. Потрібно було прискорюватися, щоб його стан не розкрили.

- Пані Нолган, - почав він, - ваш чоловік зізнався мені та моїм колегам, що у вас є розгромна стаття проти Еко-транс.

- Яке це має відношення до нашого сьогоднішнього засідання? - спитав суддя Віксот.

- Хай вона відповість на питання. Може здатись, що ми відходимо вбік, але це важливо.

Безумець і його проблеми. Том 1Where stories live. Discover now