Теплий вітер пройшовся по шкільному спортмайданчику. Денне світло поблискувало на тренувальному знарядді. Старший син Біті любив підтримувати міцну фізичну підготовку. Алон вірив, що завдяки дисципліні може більше керувати своїм життям.
Він легенько підстрибнув, вчепившись руками за турник. Підтягнувся раз. Підтягнувся два. Легко. Норма для нього - десятка два. Після цього руки починали тремтіти а на лобі збирався піт. Місцева сила тяжіння була трохи вищою середнього показника по Часовій Коаліції, тому й вага Алона мала більше число. Ну й піднімати її власне також було складніше.
Поруч зі спортмайданчиком розкидалась пишна лісопосадка, яка колись була місцевим парком, що потім став закинутим. В ґрунті знайшли високий рівень радіації, почались судові баталії щодо права власності на цю ділянку, але після низки замовлених вбивств, гонитва за цим місцем припинилась. Розташувавшись на краю міста, воно розрослось та повністю розгубило охайний вигляд.
Алон відпустив перекладину та зістрибнув на землю. Майка прилипла до спини, тяжке дихання виривалось із легень.
- Двадцять три, - прошепотів він собі під носа. - Двадцять три - це непогано.
Раптово зі сторони лісу вибіг молодший брат. Сіоран мав незвично радісний вигляд. Алон не розумів, що могло цього скромного тихого хлопця так розвеселити. Це була нетипова ситуація.
- В тебе все нормально? - спитав Алон. - Ти якийсь дикий. Може ягоду з'їв не ту?
- Пішли зі мною! Я познайомлю тебе зі своєю подругою.
Подругою? Старший ледь не присів, почувши це слово. Його брат боявся заводити друзів, а тут ще й дівчинка. Тут явно було щось не так. Підозри про ягоду ставали все більш переконливими.
- І що, твоя подруга прямо там в лісі і живе? - посміхнувся Алон.
- Ага. Ходімо хутчіш.
Посмішка злізла з обличчя.
- Охрініть. Ладно, пішли.
Крокувавши за молодшим братом, він ніяк не міг зрозуміти, де ховався обман. Можливо це була якась тварина, або камінь, або дерево - всі ці варіанти звучали більш правдоподібно, аніж жива дівчина.
- Я працював над мініатюрним гвинтокрилом, - говорив Сіоран на ходу, - і вона допомогла мені завершити модель.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Ciencia FicciónЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...