Двері рідного дому викликали відчуття огиди. Біті намагався зібратись з думками, щоб вибити з голови те, що він побачив у школі. Нічого не виходило. Треба було якось викрутити цю ситуацію собі на користь, хоча він ніяк не міг усвідомити, що саме для цього можна було зробити.
Маніпулювати дітьми? Але як? Що саме можна такого їм сказати? Біті почав прокручувати варіанти обманів. Будь яка якісна маніпуляція складалась в першу чергу з тотального самоконтролю. Але коли справа доходила до сім'ї, Біті завжди втрачав цей контроль. Його легко збивало на зайві емоції.
Він пройшов крізь дверний отвір та опинився всередині. Анна ще не повернулась з роботи. Сьогодні був один з тих рідкісних днів, коли її не було вдома. Зручна можливість присісти дітям на вуха, щоб вона не втручалась.
Біті зайшов у вітальню. Нола розляглась на дивані та читала якусь книжку. Батькові було зовсім не цікаво, що саме. Головне, що вона була поруч, як і Сара. Та налаштовувала гітару - нещодавно замінила струни на нові.
- Ох... привіт, діти, - подав голос батько.
- Ага, - відповіла Сара, навіть не підводячи очей.
Нола ж не відреагувала зовсім ніяк.
- А ви чули, що Сеймос Нолган, ваш товариш, був спійманий з наркотиками? - Біті почав вигадувати на ходу.
- Вкотре? - спитала Сара.
Така реакція посунула впевненість Біті. Він цього не очікував. Те, що повинно було стати хитрим наклепом, виявилось для них буденністю. Тяжко. Але через секунду Біті усвідомив, що може цим скористатись. Значить, йому навіть не доведеться брехати.
- І як ви оце з ним водитесь? Він небезпечний.
Нола мовчки читала, не відводячи погляду від книги.
- З яких це пір тебе парять такі речі? - здивувалась Сара.
Виправдане питання.
- Я хвилююсь за вас! - відповів батько.
Нола закрила книжку та відклала її на шухляду. По ній було видно, що вона конкретно невдоволена цією розмовою. Зазвичай, вона ніколи не сперечалась із батьком, але саме в цю мить щось змінилось.
- А коли ти нас із Сіораном закрив у підвалі на два дні, ти також хвилювався за нас? - стримано заговорила Нола. Боялась його спровокувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Science FictionЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...