Жадібно ковтаючи повітря, Біті біг до таємного сховища Морана. Занурившись в свої думки, він забув про одну дуже важливу деталь. Той чолов'яга, Бурий Ведмідь, все ще був зв'язаний у підвалі. Він там вже був довго, без нагляду. Міг втекти. Біті не міг навіть приблизно побудувати алгоритм дій на цей випадок. Сподівався зустріти полоненого на колишньому місці.
Поспіхом відчинивши двері, Біті помчав по сходах вниз. Готовий був набити морду негіднику, якщо той вичудив щось дивне. Лють пульсувала у скронях.
Біті влетів у темне приміщення. Стілець пустий, поруч розірвана мотузка. Бурий Ведмідь зник. Біті мов хижак почав мотати головою. Розмахував прицільним поглядом в кожний закуток. І раптом заспокоївся. Наполовину заспокоївся.
Чоловік намагався пролізти в сусідню кімнату крізь діру в стіні. Там було надто тісно для людини. Схоже було, що він застряг. Лівий бік живота розпорола викручена всередині стіни арматура. Проколола артерію. Бідолаха стік кров'ю.
- Ідіот, - прошепотів Біті.
Раптово задзвонив його комунофон. Він знав, хто це. Суд повинен був початись вже через годину. Затримуватись було небезпечно для чистоти справи, але ситуація виявилась невідкладною. Біті так сильно сюди спішив, що не старався навіть приховати свій маршрут. Йому залишалось тільки вірити, що ніхто за ним не прослідкував.
- Слухаю, - взяв слухавку Біті.
- Це я, Клаора. Де тебе носить? Ми вже всі зібрались? Навіть судді вже тут.
- Зараз буду. Трохи затримався. Невідкладна справа.
- Я думала, немає нічого невідкладнішого, ніж цей клятий суд? Ти ж сам все це заварив. Що відбувається, Біті?
Він обперся спиною об стіну.
- Все нормально. Довірся мені.
- Я стараюсь. Не підведи нас, - голос Клаори став занепокоєним. - Коли ти точно приїдеш? "Скоро" мене не влаштовує.
Біті поглянув на покійника та приблизно оцінив, скільки він буде з ним возитись. Головною проблемою було те, що той застряг в стіні. Роздуте тіло закупорило собою діру. Просто так не витягнеш.
- Двадцять хвилин, - відповів Біті. - Дай мені двадцять.
- Добре. І не вздумай запізнитись навіть на хвилину. Я в тобі сильно розчаруюсь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Khoa học viễn tưởngЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...