Засклені очі Хевгара дивились в пустоту. Тіло поступово втрачало температуру. Права щока лежала в кривавій калюжі, прилипала до підлоги. Анна застигла мов вкопана, коли побачила його. Більше не живого, ні злого, ні доброго.
Біті спокійно підійшов до тіла та схопив за плечі, намагаючись підняти.
- Допоможи мені, - сказав він. - Тут кілограмів дев'яносто, сам я його не доволочу.
- Ти вбив його...
Поклавши Хевгара назад, він підійшов до дружини та погладив по руці. Він розумів її шок, але залишати ось так місце злочину було не можна.
- Я врятував тебе. Сподіваюсь, ти розумієш, що цей покидьок не став би з тобою гратись. Він використовував тебе, а ще... він дуже впливовий. Його люди прийдуть по нас і поріжуть на шматки, якщо ми від нього не позбавимось. Ніхто не повинен знати, що ми тут були.
- Так... я, я розумію. Просто все так різко сталось. Не можу зібратись.
Біті вказав пальцем на труп.
- Зараз ми понесемо цього кабана і ти швидко підбадьоришся.
Вже вдвох, вони схопили Хевгара та потягли в задній двір. Руки Анни тремтіли від страху та ваги. Штанини мерця ледь не вислизали з її пальців. На якусь мить для неї зник весь навколишній світ. Наче на цьому закінчилось все життя, а те що зараз відбувалось - це якась галюцинація.
На задньому дворі знаходився дерев'яний сарай із фільтрувальною машиною для кисню старого зразку. Повітря на планеті активно проходило через фільтрацію, регулювався тиск та вміст кисню. На міських вулицях це робили великі промислові фільтри. А ось багаті люди могли дозволити собі ексклюзивні домашні варіанти, які змінювали атмосферу під потреби організму в певному радіусі.
Хевгар, маючи високий статус, міг без проблем дозволити собі такий пристрій. Але нові моделі були більш компактними та безпечними, в той час як та модель, що лежала в сараї була громіздкою, великою, із надзвуковим ситом всередині центрифуги. Біті бачив, що сусід півроку тому оновив фільтр, а старий відніс в сарай. Ця річ була дуже небезпечною, якщо в неї залізти.
- Що ти збираєшся робити? - спитала Анна.
- Ця хрінотінь перемолотить його в криваву димку. Не залишиться навіть плям.
- Ти впевнений, що це правильно?
- Слухай, нам ще тягти сюди той труп жінки, що валяється в підвалі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Безумець і його проблеми. Том 1
Ciencia FicciónЦе історія Біті Брейкера - людини, що хоче забути своє дике минуле та налагодити життя, але його світ надто непередбачуваний, надто стихійний та нечесний. Пірніть у реальність зі своїми правилами та законами. Це незвична космічна фантастика поєднан...