Розділ 13: Зло не знає сну

5 1 0
                                    

Шкільний клас наповнився голосами підлітків. Діти розсідались по місцях, починався черговий урок історії. Кома Таро збирав на дошці ілюстрації до актуальної теми. Його очі були червоними від недосипу та надмірного вживання алкоголю напередодні робочого дня.

Хтось із учнів позіхав, хтось малював в зошиті, а хтось пошепки обговорював кримінальні дії вчителя. Закінчивши збирати ілюстрації, Кома повернувся до класу:

- Що ж, сьогодні я втомлений, тому будемо йти швидко. Не хочеться затримуватись довго на темі. Хоча, вона важлива і буде на екзамені в кінці семестру. Майте це на увазі і готуйтесь вивчати її самотужки, бо мені лінь буде її нормально розкривати.

Нола підняла руку.

- Так, слухаю тебе, - кивнув вчитель.

- У мене для вас банка енергетику. Візьміть її, бо мені боляче на вас дивитись.

Кома дуже здивувався від такої щедрості, але для Ноли це була типова поведінка. Їй подобалось допомагати людям, коли вони цього потребували. Навіть не дуже хорошим. Вона хотіла закрити тему "Цивілізація Стомонту" на вищий бал і для цього потрібно було, щоб Кома нічого не наплутав під час уроку, бо конкретно цей розділ Нола знала не дуже добре.

- Дякую, - сказав вчитель, взявши банку. - Нікому тільки не кажіть, діти. Шкільні правила забороняють навіть енергетики, хай їм грець. Ех... суспільство забирає у нас всі радощі життя.

Потім він зробив кілька глибоких ковтків. Коли рідина просочилась в кров, йому відразу стало легше. Місцеві енергетики містили в собі синтетичні стимулятори, тому ефект був доволі потужним. До шістнадцяти їх купляти звичайно було заборонено, але Нола умовила продавця, сказавши, що це їй потрібно для батька.

- Фух, попустило, - протер очі Кома. - А ось хто точно повністю втратив радощі життя, так це Стомонт в останні роки свого існування.

Він підійшов до дошки та почав вести тему:

- Як ви вже знаєте, Стомонт довгі Тисячоліття жив у вигляді вільного альянсу незалежних систем. Але так не могло продовжуватись вічність. Розвиток міжсистемного зв'язку та розширення впливу індустріалізації призвели до того, що влада у Всесвіті почала централізуватись. Це був повільний, дуже нестабільний процес. Але вже через кілька Світових Століть, від колишнього Стомонту вже нічого не залишилось. Більшість систем розділились між двома державними формаціями - Омніархами та Астонами.

Безумець і його проблеми. Том 1Where stories live. Discover now