Ben geldimmm, hoşgeldiniz çiçeklerim. Selamunaleykümm💝
Tam anlamı ile başlıyoruz gençlik kebxmsvzjwnxms
Ay heyecanlandım yahu jebxjwbxjsj başlayalım mademmmm
Bölüm şarkısı: Mavi Gri-İlaç Ol Yaralarıma
❅❅❅
"Cevap vermek isteyen?" Tarih hocasının sorduğu soru ile sınıf sessizliğe büründüğünde sonunda pes etmiş olacak ki kendisi anlatmaya başlamıştı.
Ben tek tek not alırken yanımdaki Miray uyuyordu. Çalan zil sesi ile tarih hocası 'Çok şükür' diyen bir yüz ifadesi ile sıraya doğru ilerledi.
Sormak için hazırda beklettiğim tarih test kitabımla ayaklanıp hocanın yanına ilerlerken hoca benim geldiğimi görmüş ve gülümsemişti.
"Sor bakalım." Ben daha bir şey demeden verdiği cevapla tebessüm ederek sorumun olduğu sayfayı açtım. "Bir türlü anlamadım hocam. Cevap niye c?"
Hoca soruya bakarken "Bakalım bir." diye iç çekmiş ve soruyla uğraşmaya başlamıştı. "Çok saçma olmuş bu soru." Kendi kendine mırıldanırken gülesim gelmişti.
Bende test çözerken soruya sinirlenenlerdendim ve yapamazsam o soru hatalıydı...
"Sanırım burada yılın sonlarından bahsetmiş ama bu detayı vermesi lazımdı. Biz nereden bilebiliriz?" Hocanın bana itafen dediği şey ile kafamı salladım.
"Bende öyle düşündüm hocam." Tarih hocası test kitabını bana doğru uzatırken "Soruda detay vermedikleri için cevabın tamamen yanlış sayılmaz. Aşırı zorlayıcı bir soru olmuş. Yks detay vermeden diğer önermelerden sonuç çıkarmak gerektiren bir soru sormaz." Hocanın cevabı ile test kitabını alıp "Teşekkürler hocam." diyip sırama doğru gittim.
Matematik testimi çıkarıp çözmeye başladığımda orijinal kalitesi sayesinde ne kadar çözebildim merak konusu. Matematiğim iyidir ama orijinalin üst seviye soruları cidden her yiğidin harcı değilmiş...
Bir sonraki ders matematik olduğu için yine hocaya sorabilecek olmanın rahatlığı vardı üstümde. Şalımı elim ile düzeltip soruya devam ederken açılan kapı ile gözlerim sınıfa giren matematikçi ile arkasından gelen öğrencilere kaymıştı.
Yine ne oluyor bu sınıfta?
"Matematik projesi alanlar hariç herkes otursun arkadaşlar." Oturma isteğimi görmezden gelmeye çalışarak -sadece çalışarak- herkesin oturmasını bekledim.
Herkes oturduktan sonra matematik hocası "Güzel. Matematik projesi olarak okullar arası matematik yarışmasına katılacağız. Bu yüzden iki dersimiz boyunca seçme yapmamız gerekiyor. Ayaktakiler benle gelsin, kalanlar sessizce test çözsün." Sınıftan gelen sevinç mırıltıları ile ayaktakilerin hocaya yaklaşması bir olmuştu.
Montumu çıkarıp Miray'ın üstüne örtmüş ve bende ilerlemiştim. Hoca bizi dışarı çıkartıp kütüphaneye götürdüğünde "Benim bir sınıf daha almam lazım. Siz tanışın o arada çocuklar. Geliyorum hemen." diyerek geri çıkmıştı.
Ortamdaki müzekker sayısı kız sayısından fazla olunca kitap bölmesine giderek sessizce gezmeye başladım.
Gözlerim geçen gün instagramda gördüğüm kitabı ararken yanıma gelen deveyle yarışır boyda olan çocuk ile istemsizce geri çekilmiştim. "Pardon, korkuttum galiba. Kürk mantolu madonna'ya bakınıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Teen Fiction0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...