2.9

3.4K 314 463
                                    

Selamunaleykümmmm gençlik, hoşgeldiniz🐣

Ben sizi ham ederim ha! Ya siz cidden ben salı geçin dedim diye salı günü mü geçtiniiiiizzzz🥺

Okurlarımla evlenmek istiyorum, acilen.

Bölüm sınırları:
Oy: 200
Yorum: 370

Bölüm şarkısı: Seyfi Yerlikaya-Turnam Gidersen Mardin'e

(Bölüm başı resimlerinden yapamıyorum çünkü sınavlardan vakit yok kebdmebdkw bu hafta bitsin tekrar yapmaya başlarım muhtemelen.)

❅❅❅

"

Bende istiyorum." Bekir küçük kıza döndüğünde gözlerinde onaylamaz bir ifade vardı. "Hayır Miray. Düşebilirsin."

Miray inatla küçük adımlarını kaydırağın en yüksek tarafına yönlendirdiğinde Bekir iç çekerek peşinden ilerledi. Eliyle Miray'ın kolunu hafifçe tutunca Miray "O zaman sende benimle kay." diyerek şirince ona baktı.

"Miray 7 yaşına geldin ama hâlâ çocuksun. Burası benim yaşıtlarım için, senin için fazla yüksek."

Aslında kendine itiraf etmese bile Miray'a zarar gelir diye diken üstünde olmasındandı bu korkusu. Onu hiç Selen'den ayırmadım, diyordu kendi kendine.

"Senin yaşına gelince beni sevecek misin?" Miray'ın birden sorduğu soru ile Bekir öksürmeye başladı. Bu kız cidden herşeyi pat diye söylüyordu.

"Seviyorum zaten Miray."

Miray huysuzca "Kardeşin olarak değil ama!" dediğinde Bekir bu küçük kızın sevimli hâline gülümsedi. Belki yıllar sonra bu kadar yakın olamayacaklardı çünkü Miray büyümeye başladıkça birbirlerine haram olacaklardı fakat şuan karşısında küçük bir kız çocuğu vardı ve o kız çocuğuna dair hiç art niyet sergilememişti, sergilemezdi.

"Sende beni abin olarak seversen anlaşırız." Miray iğrenir gibi bakarken "Sonra abi diyince ağlarsın!" diye sinirle mırıldandı. Bekir sadece gülümsedi.

Nereden bilebilirdi gerçekten her abi diyişinde içinin gideceğini? Ağlamak isteyip sadece gülümseyebileceğini... Nereden bilebilirdi eskiye dönüp 'Seveceğim ama sende vazgeçme, bekle.' demek isteyeceğini?

"Onu o zaman düşünürüz Miray. Ödevlerim var ve Selen salıncakta bizi bekliyor. Hadi kayalım da gidelim." Miray önce bozulsa da sonradan gözleri hevesle parlamıştı. "Birlikte kayabilir miyiz yani?"

Bekir her ne kadar onay vermese bile bu küçük kızı cidden hiç kıramıyordu. Usulca kafasını salladığında Miray sevinçle ellerini çırptı.

Hızla merdivenden çıkıp kaydırağın başına geldiğinde Bekir gözlerini yüksek olan kaydırağa dikti. Ayrı ayrı kaysalardı belki Miray'ın başına bir şey gelebilirdi.

"Kucağımda duracaksın ama kendini öne atmak yok anlaştık mı?"

(Kaydırağa atmaktan bahsediyor arkdşlr)

"Olurrr!" Bekir gülümseyerek ilerlediğinde kaydırağın tepesine oturup Miray geçebilsin diye bacaklarını araladı. Miray'a yardım edip onu bıraktığı aralıkta oturttuğunda ne kadar haram olmayacak kadar küçük bir çocuk bile olsa onu rahatsız etmemek için kendine fazla temas ettirmemeye çalıştı.

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin