Selamunaleykümmmm ve hoşgeldiniizz💜
Hesabın şifresini hatırladım kebxjwbxjjwdk tamam şaka şaka dövmeyin beni.
Kişisel birkaç sebepten kaynaklı uzun süre sonra attığım ilk bölüm. Umarım seversinizz.
Asla istediğim günlerde atamadım bölümü ya. Hep bir şey çıktı. Psikolojinizi bozmamak için size anlatamıyorum jwbxjvwjdjd ama inanın geçerli sebeplerim vardı. Özür dilerim :")
Bölüm şarkısı: Elif Kaya-Bir Bilebilsen
Bölüm sınırları:
Oy:250
Yorum:350❅❅❅
Miray'ın anlatımıyla:
Sıkıla sıkıla edebiyat denemesini kontrol ederken son bir hafta kalmasının şükrü içindeydim. En azından edebiyatım iyiydi...
Acaba sadece edebiyat mı çözsem? Matematik netlerim eksiye düşebiliyor da bazen...
Denemeyi kontrol etmekten sıkılınca sonra devam ederim diyerek masanın üstüne tabiri caizse fırlatıp ayağa kalktım. Saat 1 olmuştu ama benim çalışma isteğim sıfırdı.
Abi acaba bu gerilme özelliğini kim nasıl kaldırdı ya? Bir hafta kalan sınav için sıfır stres ve istek normal değil yani.
Ağzımı balon şeklinde şişirip odadan çıkınca aklıma gelen şey ile mutfağın yolunu tuttum. Aslında mideme gelen şey demek daha normaldi. Regl olmuş bir birey olarak canım çikolata istiyordu ve çikolatalı kek yapmak için tam zamanıydı bence.
Mutfakta bulaşıkları yıkayan annemi görünce o fark etmeden hızla arkasına gidip ellerimi boynuna sardım. "Kimler buradaymış be! Benim hatun-u validem buradaymış. Ne kadar güzel kokuyorsun kız sen? Parfümün link gelir mi hocam?"
Annem gülerek "Eşek sıpası, iki dakika rahat dur." derken kafamı yana eğip yanağından sulu sulu öptüm. "Yalnız hayatımın anlamı, eğer ben eşeğin sıpasıysam bu durumda beni sen doğurduğun için eşek sen oluyorsun."
Annem bir an duraksasa da gülmesi artarken "Boşuna mı eşek sıpası diyorum? Anneye dediği lafa bak hele?" dediğinde tekrardan sulu bir öpücük koydum yanağına. "Kabul et aşıksın bana."
Annem kafasını iki yana sallarken muhtemelen hangi sevabına karşılık olarak geldiğimi sorguluyordu. Vallaha bence beni doğurduğu için şükretmeli her saat.
"Kızım sen niye ders çalışmıyorsun yine?" İşte o lanet konu. Ders demeyin abi bana. Tüylerim ürperiyor benim. Zaten devletim sağolsun öğretmen olmak artık işsiz olmak demek...
Neyse özel sektöre kaldı bizim iş...
Hayvan gibi çalıştırılıp beş kuruş para alacağım o gelecek, beni bekle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Teen Fiction0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...