Ben geldimmm
Yıllar sonra buradaaaa wnsbwnvxnsbxm tamam komik değil...
Benim küfür yasak dememe rağmen sizin inatla küfretmeniz şaka mı...
Bölüm şarkısı: Amo988-Yüreğim Ağlar
❅❅❅
Anonim: Engelim kalkmış
Anonim: Bir saniye şok
Anonim: Ben aldığım yeni hattı telefona takmadan
Anonim: Sana yalvarmadan
Anonim: Engelim mi kalktı?
Anonim: Sahura kalkmayacak olsam heyecandan bayılırım şuracıkta
Hasna: Engel istiyorsan hay hay.
Anonim: İSTEMİYORUM HASNA VALLAHA BAK
Anonim: O TATLI VE ŞİRİN PARMAKLARINI ENGEL TUŞUNA SAKIN GÖTÜRME NOLUR
Hasna: Allah'ın cezası engellemiyorum tamam.
Hasna: Capsclocku kapat gözüm ağrıdı.
Anonim: Özür dilerim
Anonim: Pardon
Hasna: Çocuk gibisin...
Telefonu masaya koyduğumda kızların konuşmasını dinlemeye devam ettim. Orucun sonuydu ve bu gerçek bizi oldukça çok üzmüştü.
Magnoliamı yerken yan taraftan dürten Miray ile kaşlarımı çattım. Miray'a dönmem ile arkada bir yeri işaret etti gözleriyle. O tarafa bakmaya tam yeltendim ki göz göze geldiğim bir çift göz ile tekrar önüme döndüm.
Bunların burada ne işi var?
"Selen bence bir açıklama borçlusun kanka?" Miray gözlerini büyüterek konuşurken Selen kurtulmak istercesine tebessüm ediyordu. "Ben sadece abimin mehsuliyetini kabul ediyorum." Miray birden hafif sesli bir şekilde "Zaten sorun o." dediğinde bu sefer Miray'a sorgulayıcı bir şekilde bakma sırası bizdeydi
"Ben sorunu Levent ve arkadaşlarında görmüştüm oysa." Miray'a doğru konuşurken Miray sandalyesine sinerek "Onlara değil Bekir abiye hep rezil oluyorum ben..." diye huysuzca mırıldandı.
Berra ile göz göze gelmemiz ile 'Ben diyorum.' demesine kalmadan bakışları ile bunu anlatmıştı. Gülüşünü gizlemeye çalışırken Miray huysuz huysuz bakıyordu. "Hem niye buradalar?" Miray tekrar Selen'e döndüğünde Selen tekrar masum masum gülümsemeye çalıştı.
"Ya ben yanlışlıkla ama dikkatinizi çekmek istiyorum yanlışlıkla, abi kızlarla teravih çıkışı çiçek kafeye gideceğiz demiş olabilirim. Daha sonraysa iti kopuğu da vardır o saatte demiş olabilirim. Ama dikkatinizi çekiyorum yanlışlıkla oldu."
Selen'e şaşkınca bakarken Selen sanki çok normalmiş gibi limonatasına uzanıp bize bakmadan içmeye başladı. "Kanka yanlışlıkla 'Abi gel.' de deseydin. Ayıp olmamış mı?" Miray'ın dediğine Berra kahkaha atarken Selen inatla bize bakmıyordu.
"Olur öyle şeyler. Tadı tuzu biberi." Selen'in usta savunması ile bende gülümsedim. "Her şey okey de niye bunlar gelmiş?" Berra Levent'lere ithafen konuştuğunda herkes bana bakmaya başladı birden. "Ben nerden bilebilirim ya?"
Herkes imalı bir şekilde bakarken onları umursamadan magnoliama yöneldim. Benim iç hesaplaşmalarım bana yetiyor bir de sizinkiyle uğramamam arkadaşlar.
"Bilemeyiz artık. Belki senin için kavga ettiği içindir." Miray pişkin pişkin gülerken yediğim magnolianın boğazımda kalması ile öksürük krizine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Teen Fiction0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...