Ben geldim. Selamunaleykümm ve hoşgeldiniiz.
Bölüm şarkısı: Mentra&Kaldı8- Kayıp Rüya
❅❅❅
Test kitabına biri beni gömebilir mi? Dersin ortasında edebiyat quizi kimin fikriydi çok merak ediyorum...
Buldum. Edebiyatçının.
Sıkıntıyla nefes verip edebiyat dersinde çözdüğüm ayt matematik test kitabını geri yerine kattım. Sözel dersleri dinler ve severi fakat edebiyatta notlar hâli hazırda zaten var. Gidip yazar eser tek ezberlemem lazım. Kimse şu ana kadar hayatını sormadı, eserini sordu.
Miray hevesle beklerken ben moodum düşük bir şekilde bekliyordum. Ders ortasında quiz mi olur ya?
Edebiyat hocası herkesin önüne tek tek kağıtları katarken sıra bize de gelmişti ve kağıdımızı vermişti. Miray hızla çözerken bende süremi yettirebileceğim hızda çözüyordum.
Soruları çözerken içsel sorgulama yapıyordum aynı zamanda. Herkes her dersi sevmek zorunda değildi kesinlikle. Açıkçası coğrafya çözmeyi tercih ederim...
Miray bitirip arkasına yaslandığında memnun bir ifade vardı yüzünde. Bu kadar hızlı bitirmesine şaşırmayı sonraya erteliyorum.
İç çeke çeke çözdüğüm sorularda takıldıklarımda elediğim şıklar üstünden cevabı bulmuştum. Zil çalarken çözemediğim son soruya hüzünle bakıyordum. Soruyu hızla okuduğumda cevabını bildiğimi fark etmiştim ve diğer sorulardan da emin olduğum için muhtemelen tam puan alabiliridim. Ama diğerlerinin kağıtları toplanırken benim cevabı işaretlemem kul hakkına girerdi...
Kalemi kalemliğe koyup kapattığımda hoca sıra bize gelince bizim kayıtlarımızı da almıştı. "Sözlüleriniz için güzel birer referans olacak. Çıkabilirsiniz." Çok güzel cidden... 20 dakikada yapılan quizden sözlü...
"Basketbol takımında kavga çıkmış!" Sınıfa giren yüzle kaşlarımı çattığımda hocanın varlığının farkına varıp geri çekildi. "Siz burada mıydınız hocam?" Edebiyat hocası kağıtları alıp kapıya doğru hızla yürürken tüm sınıf peşindeydi. Herkes kimin kavga ettiğini merak ediyordu.
"Biz de gidelim." Miray hevesle bana dönünce kafamı 'olmaz.' anlamında salladım. "Bizi ilgilendirdiğini sanmıyorum." Kendi sorularını kaba şiddetle çözmek de onların sorunuydu.
Miray ikna edemeyeceğini fark edince merak ettiği için herkes gibi o da çıkmıştı. Çantamdan test kitabımı çıkarıp logaritma kısmını açarken içten içe merak ediyordum. O günden beri ne Levent ne de Yusuf ile konuştuk. Anonim de bir süredir yazmıyor.
İçimden bir ses bu kavganın suçlusu onlar diyordu...
Gelen bildirim sesi ile telefonu elime aldım. Gördüğüm isim şaşırmama
yetmişti.Anonim: Kaydedilmişim
Anonim: Sevinmem gerek değil mi?
Anonim: Beni bulmaya çalışmazsın sanmıştım
Anonim: Çalıştın
Hasna: Miray'ın işiydi.
Hasna: Ayrıca kitabımda daha önce bana ithaf ettiğin şiir vardı.
Hasna: Bana bu kadar yakın olduğunu bilmek istemsizce korkutur ve merak uyandırır?
Anonim: Korktun mu?
Hasna: Sanırım korkmadım.
Yaptığım itiraf beni bile şaşırırken cidden hiç korkmadığımı fark etmiştim. Bu kadar yakın olması beni korkutmalıydı ama nedensizce kötü bir niyeti olmadığına emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Teen Fiction0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...