2.3

2.6K 259 316
                                    

Ben geldiiim. Hoş geldiniz ve selamunaleykümmmmm💐

Çok istediniz bende kıramadım he he wkxbwjvxjwgdkw Bekir'i anlama bölümümüze hoş geldiniiiiiz.

Bölüm sınırları:
Oy: 150
Yorum:210

Bölüm şarkısı: Mavi Gri-Yerle Bir Olurum

Bölüm şarkısı: Mavi Gri-Yerle Bir Olurum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İlk defa böyle bir şey denedim. İnşaAllah güzel olmuştur🙃)

❅❅❅

Bekir'in anlatımıyla:

Camii içerisinden herkes tek tek çıkarken birkaç kişiyle konuşuyordum. Mahallenin erkekleri erkekçe bir selamlaşmadan sonra gittiklerinde tek tük namaz kılanlar hariç boş kalan camiide okumak için kenara bıraktığım Kur'an'ın başına geçtim.

Sabah yarım bıraktığım cüzü açıp okurken okuduğum her ayeti tefekkür etmeye çalışıyordum. Kur'an ezberimde olduğu gibi tefsirli mealini de zor da olsa ezberlemiştim.

Okuduğunu anlamazsan sadece okuma sevabını alırsın. Faydalanamazsın.

Hep bunu düşündüğüm için her ayeti tefekkür etme gibi bir alışkanlık geliştirmiştim.

Bakara suresinin 25.ayetini okurken aklıma gelen anlamıyla durakta durdum istemsizce.

"(Ey Muhammed) iman edip salih amellerde bulunanları müjdele. Gerçekten onlar için altlarından ırmaklar akan cennetler vardır. Kendilerine rızık olarak bu ürünlerden her yedirildiğinde: "Bu daha önce de rızıklandığımızdır" derler. Bu, onlara, (dünyadakine) benzer olarak sunulmuştur. Orada, onlar için tertemiz eşler vardır ve onlar orada süresiz kalacaklardır."

Eşler değil eş isterim Allah'ım. Gönlümdekini biliyorsun, sadece ona razı bu kalp. Duygularımın yoğunluğundan da sana sığınırım.

O da eşler değil bir eş istese, beni istese diye kalbim bağırıyor istemsizce. Haddimi aşıyorsam sen affet Allah'ım.

"Ay ben nereden bileyim yarım saat içinde hemen kadınların dış kapısının kapanacağını? Ben kapanmaz diye düşündüm. Hep Nermiye teyze ya! Neymiş efendim içeriden merdiven varmış zaten belki camiiye hırsız o kapıdan gelirmiş... Ya hırsız sence çalmayı aklına koysa normal girişten mi giremeyecek? Yok yani ben anlamıyor-"

Kalp ritmimi tamamen değiştiren sesin susmasıyla ayeti yanlışlıkla karıştırınca tekrar durağın başına gitti gözlerim. Baştan okumam lazımdı fakat gözlerim ısrarla o tarafa bakmak isterken yapamıyordum. Niye susmuştu ki?

Hızlı adım sesleri duyduğumda koşar adımlarla merdivenden yukarı çıktığını fark etmem ile sebepsiz yere gülümsedim. Kızların güldüğünü duyunca sadece onun gittiğini fark ettim.

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin