2.6

2.2K 277 415
                                    

Selamunaleykümmmm gençlik, hoş gelmişsiniz😌

Yanlış anlamayın dilenci değilim ama oy verin ya wjxvjevxjwbw

Bölüm sınırları:
Oy:175
Yorum:300

Bölüm şarkısı: Nova Norda-Aşka Çarem Yok

(Çocuklarımın çiçeklerini yaptım, akıma katılalım dedim😌)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çocuklarımın çiçeklerini yaptım, akıma katılalım dedim😌)

❅❅❅

"Ne?" Benim sorum ile tüm gözler bana döndüğünde yutkunarak gözlerimi Levent'e doğru götürdüm. Kalbim anlamsızca hızlanırken heyecan benzeri bir duygu midemde değişik bir etki yarattı.

Ben yanlış anlamıyorum değil mi?

"Bilmiyor muydun abiciğim? Niye o kadar şaşırdın?" Levent'in güldüğünü görünce "Biliyordum. Bir an şey oldu." diye mırıldandım. Levent masaya gelip içecekleri bırakırken daha yeni yaşadığım şok ile fark etmeden ona bakakalmıştım.

Ne yaptığımı fark edip tam gözlerimi indirirken gözlerim boğazında takılı kaldı. Kaşlarımı çatarak boğazlı bodysinin sıyrılan boğaz kısmına bakarken gördüğüm parmak izinin gerçekliğini sorguluyordum.

Mor ile sarımtırağımsı bir renkteydi. Ve parmak şeklinde duruyordu.

Levent ona baktığımı hissetmiş gibi bana dönse bile ben gözlerimi boğazından çekmedim. İçimde anlamlandıramadığım bir öfke hissederken Levent nereye baktığımı fark etmiş olacak ki hızla sıyrılan bodysinin boğazını düzeltti.

Gözlerim bu sefer yüzüne çıktığında bakışlarını kaçırarak sandalyeye oturdu.

Kavga mı etmişti? Hangi şeref yoksunu kavgada boğaz sıkardı? Hemde iz çıkartacak kadar...

Masanın üstünde bulunan telefonu hızla elime aldığımda gözlerim mesajlar kısmında geziniyordu. Annem tabaklara yemek katarken masada dönen muhabbetten tamamen izole olmuş gibiydim.

Numarayı kaydedip hızla yazdım.

Siz: Levent ile kavga mı ettin?

Yusuf çevrimiçi

Yusuf Okul: Mesajıma görüldü attıktan sonra yazmana şaşırarak girmiştim ki yazdığın şeyin Levent olduğunu görünce tüm mutluluk hormonlarım geberdi

Yusuf Okul: Üzgünüm ama artık bir katilsin prenses

Siz: Prenses babandır.

Yusuf Okul: Başka bir çocuğu olduğunu hatırlarsa iletirim bu mesajını fakat pek de mutlu olacağını sanmıyorum kdvwkxbwkxhqmjs

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin