2.7

2.4K 336 498
                                    

Selamunaleykümmmm ve hoşgeldiniiiz💖

Medya: Hasna'nın bilekliği

Ya ben sizi yerim ya qjxvwjvxwmbsk o kadar tatlısınız kiiiiiiiiii. Size kıyamıyorum...

Oy sınırı geçilmeden attım çünkü cidden çok emek verdiniz. Kalbinizi ham ederim🥺❣

Ama sonraki bölüm oy sınırı geçilmeden gelmeyecek✨

Bölüm sınırları:
Oy: 170
Yorum: 300

Bölüm şarkısı: Çağan Şengül-Sen Diye

Bölüm şarkısı: Çağan Şengül-Sen Diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❅❅❅

Yazar'ın anlatımıyla:

Levent parkta heyecandan bir ileri bir geri giderken Hasna'nın geleceği düşüncesi kalbini parçalayabilecekmişcesine hızlandırıyordu.

Belki de çok erkendi fakat bugün görmüştü. Hasna'nın ona kaçamak bakışlarını görmüştü. Sevdiği kadının ondan utandığını görmüştü. En güzeliyse Hasna'nın hislerinin oluştuğunu düşünmeye başlamıştı.

Belki de bu yüzden bu kadar cesaretlenmişti birden bire.

"Az volta attın be kardeşim." Duyduğu ses ile durduğunda gözleri parka giren kişiye gitti. Soğuk bir tonda konuşurken gözlerini çekmedi. "Beni takip etmeye mi başladın?"

Gerçekten de takip etmişti ama dalga geçerek bunu örtmek istedi. "Sorma. Aşkımdan geberiyordum bende dedim ki gidip isim taklitçisini takip edeyim."

Yusuf tam karşısına geldiğinde burada Hasna'yı beklediğini anlamıştı. "Platonikliğe son felan mı bu? Hem o güller solmak üzere. Bu kadar cimri olduğunu bilmiyordum."

Levent bir eliyle çenesine masaj yaparken derin bir nefes verip elindeki buketi salıncaklardan birine koydu. "Seni ilgilendiren kısmı ne Yusuf?"

Yusuf histerik bir kahkaha attığında "Bu kadar kolay kaybeder miyim sence?" dedi. Levent hızla ona döndüğünde bakışlarından ateş saçar gibi bir hâli vardı.

"Sakın ona yaklaşayım bile deme!"

Yusuf tekrar kahkaha attığında gözleri kenardaki ağacın yanında duran kıza takıldı. Beyaz bir elbise vardı üstünde. Başında ise yeşil bir şal örtülüydü. Onlara doğru bakıyordu. Duyduğunu anladı. Levent fark etmesin diye hemen gözlerini çekti.

Kalbi hızlanmıştı. Bir kızın onda oluşturduğu bu etkiyi yaratmasına küfretti içten içe.

Hemde Levent'i seven bir kızın.

"Soyadının Kara olduğunu unutmuşum. Her şey sizin olsun istiyorsunuz sadece." Yusuf bilerek Hasna duysun diye sesini yükseltti. Levent'e olan şeyi anlasın istedi. Ona ne olduğunu öğrenmek için daha çok çabalasın istedi.

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin