Selamunaleykümmmmmmmm, hoşgeldiniizzzz.
Sizin Yusuf düşmanlığı şaka mı nebxnwbmxjd
Bayramda yetiştiremediğim bir bölümdü ve o yüzden şuan K.E bayramın ilk gününde arkadaşlar sjwvxjwbdk
Bölüm şarkısı: Ali Talha Çevik-Ağlamam Bu Kadar
❅❅❅
Üstümdeki elbisemi düzeltirken bir yandan da abime sesleniyordum. "Abi bayram namazı kaçacak!"
"Kızım zibilyon saat önce götürüyorsun zaten. Ne kaçması?" Gözlerimi devirip şalımı da düzeltirken "Az vaaz dinle işte. Hayırsız." diye laf atıp mutfağa kaçtım.
Peşimden gelen abimi göz ardı ederek bir bardak su içip hızla kapıya yöneldim. "Anne kızın birazdan ölecek, haberin olsun." Gözlerimi kırpıştırırken "Günah günah." diyerek kurtulmaya çalışıyordum.
"Anne bu oğlun beni rahat bırakmıyor ya!" Sitemim ile abim tek kaşını havaya kaldırıp bana yaklaştığında kaçacak yer arıyordum.
"Bayram bayram bari didişmeyin!" Annem elleri belinde bir şekilde geldiğinde abime dil çıkararak kapıyı açarak aşağı indim. "Ben kaçtım."
Apartmanın dışına çıktığımda gördüğüm beden ile şaşkınca gözlerimi kırpıştırdım. Gözlerimi çekip etrafa baktığımda Bekir abi ile beraber olduklarını gördüm. Sanırım cidden ben fazla erken inmiştim.
Selen abisinin yanında erkekler ise diğer tarafındaydı. Onlarla ilgilenmeyerek telefonla uğraşıyordu o ara.
Ayaklarımı onların tam tersi yöne doğru yönelterek ilerlediğimde kalbim heyecanla çarpıyordu. O gece Yusuf benle konuşmak istediğinden beri onu görmemiştim.
Yusuf'un dediği şey ile içimde sebepsiz bir korku oluşmuş ve acelem var diyip eve koşarak kaçmıştım. Bunu neden yaptığımı bilmesem bile diyeceği şeye hazır olmadığımın farkındaydım.
Ya da belki sadece Yusuf çıkma ihtimalinden korkmuşumdur...
Saçma düşünceleri kafamdan uzaklaştırıp yürümeye başladığımda ters yöne gittiğimi fark ettim. Cidden iyi değilim sanırım...
Diğer yönde Levent var yani gidemem. Özellikle de instagramda yanlışlıkla postunu beğendiğim için. Hayır bir insan nasıl böyle bir hata yapar?
Salak salak fotoğrafa bakarsan olacak olan buydu.
Telefonu hızla çıkarıp kızları ararken bir yandan da gittiler mi diye kontrol ediyordum. "Hasna kanka umarım uykumu bölmen için geçerli bir sebebin vardır."
"Kalk. Namaza gidiyoruz. Diğerleri nerede ayrıca ya?" Telefona bakarken Berra ile Selen'in açmadığını tekrar tasdikleyip telefonu yeniden kulağıma koydum.
"Kanka namaza 45 dakika var ya. İmam bu saatte gitmiyor ya! Zaten erkek sürüsü doludur minnacık yer var kadınlar için. Sanki bize sünnet değilmiş gibi davranıyorlar birde." Miray şikayete başlarken Selen'in "Abimle gidiyoruz bile Miray." sesini duyunca durdu.
Arkadan Bekir abi ile Levent'in sesi mırıltı olarak gelirken Miray ses çıkarmıyordu. "Ha öyle mi olmuş?" Selen ile güldüğümüzde Berra heyecanlı sesiyle "Ay gidiyor muyuz?" diyerek grup aramasına katıldı.
"Evet. Selen sen oradan çık gel de parkta buluşup beraber gidelim." Ve lütfen abinler hızlı gitsinler.
"Abi kızlarla buluşup gidecekmişiz camiiye, olur mu?" Bekir abinin "Tamam fıstığım git sen." dediğini çok kısık sesle de olsa duymuştuk. "Abilerin birtanesi ya." Selen bir süre konuşmayıp "Hangi park?" diye sorunca "Bizim evin oradaki." diye yanıt vererek parka yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Teen Fiction0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...