Ben geldimm. Selamunaleykümm ve hoşgeldiniiiz✨
Hazır iftar yakın bölüm atayım dedim he he.
Bölüm şarkısı: 348-Kaybeden İkimizdik
❅❅❅
"Ya abiiiii!" Selen telefonda konuşurken biz gülerek onu izliyorduk. "İyi tamam ya." Üç saattir iftara gelmesi için uğraşması sonucu vaz geçtiğinde Miray gayet mutlu bir şekilde dil çıkarıyordu.
"Tamam abicim. Ben şu Miray hanımı bir posta döveyim sonra bir de iftardan sonra da döverim. Sonra seni tekrar ararım." Miray gülerek "Hiç yakıştı mı?" dediğinde ise "Abi, üç posta dövsem günah olur mu?" diye sordu.
Miray gözlerini kısarak baktığında 'Alındım.' bakışları atıyordu. Selen ise "Abicim senin kardeşin benim, ben. Bana destek vermen lazım." diye sitem ediyordu.
"Tamam ya dövmeyiz. Madem o kadar günah..." Miray galibiyet dansı yaparken Selen üzgün üzgün telefona bakıyordu. "Sende Allah'a emanetsin abicim."
Telefonu kapattığında Miray'a doğru kalemini fırlatmış ama Miray fark ettiği için hemen kaçmıştı. "Mübarek ramazanda günaha girmiyorum diye sevinme. Ramazan bitsin yerim seni."
Miray gülerek kalemini geri attığında Selen eliyle tutmuştu. "Maalesef gülüm. Aşırı tatlı olduğum için yersen şeker hastası olabilirsin. Sonra ne yaparız sensiz?" Dalga geçerek dediği şey ile atışmaya devam ediyorlardı.
Tam Selen bir şey diyecekken Berra çözdüğü testi bana uzatarak ikisinin arasına girmişti. "Hasna, şu soruya baksana. Anlamadım."
"Gel yanıma." Testi elinden alıp çözmeye başladığımda basit bir limit sorusu olduğunu görmüştüm. Hızla çözünce Berra'ya da anlatmaya başladım.
"Limit sorularında sağdan ve soldan yaklaşmadan önce çarpanlara ayırman lazım. İlk hatayı ondan yaptığın için soru bitmiş. Bu şekilde çarpanlara ayırdıktan sonra limit kaça gidiyorsa önce sağdan sonra da soldan değeri arıyoruz." Çözümlerimi işleme dökerek olabildiğince basit tutmaya çalışıyordum.
"Çarpanlara ayırmayı gördükten sonra iş basit zaten. Bu soruda çarpanlara ayırma bariz belli. Genelde basit görebileceğimiz denklemleri verirler."
Berra iyice dinledikten sonra yüzünü sıkıntılı bir ifade ile bana çevirmişti. "Limitten cidden nefret ediyorum ya. Basit sorusu bile işkence." derken mutsuz mutsuz bakıyordu.
Gülümseyip "Basit aslında. Olay görebilmekte." diyerek yandaki soruyu gösterdim. "Mesela bu soru, eğer buradaki soldan gitmeyi fark etmezsen soru gider. Ama bariz bir şekilde soru iki taraflı ele alınması gerektiğini gösteriyor."
"Yok ya, ben dinlerken elendim abi. Kalan yarışmacılara başarılar dilerim." Miray'ın sesi ile gülerek önündeki testi gösterdim. "Çöz şunu. Elenmezsin." Teste sanki test çinliymiş de birazdan ona işkence edecekmiş gibi bakarken yüzünü buruşturmuştu.
"Ben fazla çalıştım matematiğe. Beynim almıyor. Gidip yazar eser şarkıları dinleyeceğim. Matematik kurtarmıyor bari edebiyat kurtarsın." Selen gülerek "Okulda dersi dinlemek yerine uyumasan anlardın." diye takılmıştı.
"Ya kadının sesi bana ninni gibi geliyor diyorum ya. Niye inanmıyorsunuz?" Kafamı olumsuz anlamda salladığımda kızlar gülüyordu. Aklıma gelen şeyle ciddi bir hâle bürünüp "Sizin görücü ne oldu?" diye sordum.
Miray ise sırıtarak "Vallaha bu sefer bende anlamadım. Ben daha çocuğu korkutmadan çocuk vazgeçtiğini söylemiş. Anladı tabii bu mükkişembelliğe yetersiz geleceğini." Selen kahkaha atarak "Neye, neye?" diye sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Teen Fiction0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...