3.1

2.4K 289 361
                                    

Ben geldimmmmm. Hoşgeldiniz ve selamunaleykümmm.

Yıllar sonra buradaaa wjwvsjbwksjwld çok beklediniz biliyorum, sorry :")

Sınav bitti kafamı toplayayım derken hastanelerden toplanır hâle geldim kwbsjsvwjwbjwjw bende beklemiyordum böyle olacağını.

Geçen hemşire koluma serum takmaya çalışıyordu ama damar serumu red edip sürekli iğneyi atıyordu (yüksek ateş yüzünden oluyormuş böyle) jdvwjxbwjwhwk şuan simsiyah damarım slbwjsvsksjw çok garip bir görüntü...

Evet kendimi acındırıyorum ki bana kızmayın mebsjwvwjsvwjj kızmadınız değil miiiiiii🥺🥺

Hadi bölüme geçelim kwbxjsvmx

Bölüm şarkısı: İlyas Yalçıntaş-Sadem

Bölüm sınırları:
Geç geldiğinden dolayı bu bölüm sınır yok. Gönlünüzden ne koparsa wjsvwjbskwjw

❅❅❅

"Annem bunu da ye." Annemin bana uzattığı okunmuş pirinç ile bakışırken kinik bir tonda "Sonra sınavda tuvalete çıkayım, değil mi anne?" dediğimde annem daha fazla uzatıp "Ye sen, bir şeycik olmaz." dedi.

"Abiciğim sen kimliğinle belgeni aldın mı?" Abim birden salona gelip heyecanla sorduğunda kafamı sallayarak "Aldım dedim ya abi." diye mırıldandım. Benden daha heyecanlılardı.

"Aferin cadolozuma." Gıcık her zaman gıcıktır.

"Abi, defol."

"Bende seni seviyorum, cadı." 

Abim mutfağa gelip arabanın anahtarını alırken annem de bir yandan bana okuduğu suyu içirmeye çalışıyordu.

"Anne tuvaletim gelecek." Annem bana bakıp düşünür gibi yaptığında "Zemzem suyu kızım bu. Birşey olmaz, iç." diyerek beni tekrar red etmiş ve içmem için eliyle bardağa baskı uygulamıştı.

Tuhaf bir şekilde onlar bu kadar heyecanlı diye ben heyecanlı değildim.

"Abiciğim hadi gidelim. Geç kalacağız." Abimin odaya girmesi ile masadan giriş belgem ve kimliğimi alarak kalktım. İçten içe şükür çeksem de belli olmasın diye gülümsedim.

"Annem bu sınav senden önemli değil biliyorsun değil mi? Sen gir sınavına olmazsa seneye tekrar girersin." Annem gelip alnımdan öpünce bende gülümseyerek yanağına öpücük kondurdum. "O iş bende sultanım. Bu sene bu iş bitiyor."

Annem ile yengem güldüğünde abim "Bu beceriksiz kesin heyecandan yanlış kodlar. Seneye tekrar girecek bak kesin. Boşu boşuna dağın tepesine gidiyoruz. Mezuna kalırsan benzinimi öde lan." diyerek huysuzluk edince gözlerimi devirdim.

Herkesle vedalaşıp çıktığımızda yolcu koltuğuna geçip arkama yaslandım. En fazla ne kadar zor olabilirdi ki?

Abim de gelip arabayı çalıştırınca telefonumu alarak mesaj kısmına girdim. Kızların mesaj attığını görüp gruba başarılar isimli bir mesaj dizesi atarak geri çıktım. Levent'in mesajlarını görünce istemsizce tebessüm ederek sohbete girdim.

Levent: Çok heyecanlandım ya

Levent: Benim minik sözlüm şimdi sınava girecek

Levent: Ben sana güveniyorum müstakbel sözlüm

Levent: Sende kendine güven ve ez o sınavı

Levent: Bu işin sonunda acaba hangi mesleğin bölümüne yerleşeceksin diye merak etmiyor değilim

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin