2.1

2.6K 261 235
                                    

Selamunaleykümmm, hoşgeldiniz çiçekleriim💐

Bunu her ne kadar yapmaktan rahatsız da hissetsem öbür türlü sizi göremiyorum :")

Oy ve yorum için sınırlandırma getiriyoruz ekveejevejbe çünkü hayalet kalıyorsunuz genelde...

Bölüm sınırları:
Oy:200
Yorum:200

Bölüm şarkısı: Rafat Hasanlı-Kısa Mesafe

❅❅❅

"Yani olabilir." Emre sıkıntıyla iç çekerken Levent kafasını sallayarak onayladı. "Daha iyi olur." Şuan kafede soruları kimin nasıl çözeceği konusunda tartışıyorduk.

Levent kütüphane demişti fakat kütüphane kapalıydı. O yüzden bizde kafeye geçme kararı almıştık. "Sen bir şey demeyecek misin?" Emre bana döndüğünde kafamı sallayıp "Ben uyarım." dedim sadece.

Levent ile Emre rakip okullardan konuşurken Levent'in kardeşi Asude sıkılmış bir ifadeyle telefona bakıyordu. "Sıkıldın değil mi?" Ona yönelttiğim soru ile parlayan gözlerini bana çevirip "Hemde nasıl!" dedi. Gülerek "Kusura bakma ya, benim yüzümden geldin." diyince bayık bayık bakarak "Saçmalama." dedi.

"Dudakların çok kurular." Dediği şey ile kaşlarım havalanınca parmaklarım dudaklarıma gitmişti. Bayramın üstünden çok geçmemiş olduğu için kuruluğu hâlâ geçmemişti. "Bunu kullan." Çantasına uzanıp küçük bir nemlendirici çıkararak bana uzattı. "Yok, gerek yok."

Nemlendiriciyi avucuma bırakıp çekildiğinde telefonunu masaya koymuştu. "Bence gerek var gibi duruyor. Bir alana bir bedavadan almıştık gelirken. Zaten orada duracak öylesine, sen kullan bari." Gülümseyip bileğindeki tokayla saçlarını arkadan bağlarken "Teşekkür ederim." dedim.

"Sakın 'Ne teşekkürü' deme. İnatla tekrar teşekkür eder." Levent Asude'ye karşı konuşunca istemsiz utanmıştım. "Öyle rahat ediyor içimiz."

Yaptığı hata ile gözlerim ona çıktığında gülümseyip tekrar Emre'ye döndü. "Rica ederim o zaman." Asude kıkırdayarak tamamen sandalyesini bana döndürüp "Ya birlikte alışverişe gidelim mi?" diye sorunca şaşırdım.

"Arkadaşlarımla aram bozuk şu aralar. Zaten zevkli de değiller de neyse. Senin elbisen çok tatlıymış, bende dedim ki beraber gitsek bana da elbise baksak olur mu? Arkadaş oluruz diye düşündüm de?" Gözlerini kırpıştırarak kedi gibi bakması ile kafamı hafif sallayıp gülümseyerek kabul ettim. "Ayy çok güzel olacak."

"Logaritma ile Türev sorusu çıkarsa kesin Hasna'da o zaman?" Emre'nin sesi ile onlara doğru dönüp baktığımda Levent hafif öksürerek "Sen çözersin bende arkandan çözmeye çalışırım ne olur ne olmaz." dediğinde kafamı sallamam ile Emre "Kanka yalnız kız matematik dehası. Çok da gerek yok bence arkasından çözmeye. Okuldaki herkes Hasna ile sınavda aynı sınıfa düşsem derdinde ama bilmiyorlar ki kopya vermiyor." diyerek arkasına yaslandı.

Bunu nereden bildiğini sorgulamayacağım çünkü kesin ben hatırlamıyorum ama bir sınıfta denk düştük.

"Ne olur ne olmaz dedim zaten." Levent gülümseyip "İntegrallerle limitler bende." dediğinde gözlerimi ellerime indirip kafamla onayladım. Emre garsonun gelişi ile eline istediği buzlu lattesini alıp "Kanka ayt iyi güzel hoş da, ya tyt sorarlarsa?" dediğinde garsonun önüme bıraktığı filtre kahveyle "Teşekkür ederim." diye mırıldandım.

"Sorarlarsa iki üç tane sorarlar çünkü süre sıkıntı çıkarır tyt için. Tyt sorarlarsa iki kişi yardımlaşarak çözsün. Çıkan soruya göre o an karar veririz kimin çözeceğine." Levent sözü biter bitmez garsonun verdiği americano ile "Eyvallah." diyerek kahvesinden yudumladı.

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin