Selamunaleykümmmm, ben geldiiiim. Hoşgeldim ve siz de hoşgeldinizzzz🤍
Medya: Miray'ın elbisesi
Bu arada geçen bölüm ufak bir tepki alma durumu olmuş wjxbjwhxks açıklama yapmam lazımdı.
Arkadaşlar Bekir imam evet ama Bekir de insan ve her insan fark etmeden uygunsuz bir durumda kalabilir bu insanlıktan gelen birşey. Ayrıca zaten dinen namahrem olan bölgeleri de kapalıydı yaaa (Benim çocuğumu savunuş)
Neyse işte hatasız kul olmazmış zaten hiç hata yapmayacak olsak Allah bu ümmeti hâlâ yer yüzünde tutar mıydı?
Bekir orada Selen'i sınavdan getirdi ve imam olduğu için camiiye gitmesi de gerekiyor. O sıcaktan çıkıp evde duş alması normal değil mi sonuçta imam temiz olmalı?
Bu arada minik bir detay kebxjbskxjsl Bekir'in odasının karşısında banyo yani çocuk nereden bilsin o iki dakikalık anda bir şey olacak aaaa.
Tepki yemesem açıklama yapmazdım kendjwbckbwjfbskjs neyse öyle işte. Hadi bölüme geçelim mdbwkgxjwjs
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu-Bir Zamanlar Deli Gönlüm
Bölüm sınırları:
Oy: 300
Yorum: 350❅❅❅
"Ateşle barut ah yan yana gelmez." Selen gülerek şarkı söylerken aynı şekilde bizde gülüyorduk.
"Susun." Miray kafasını yastığa gömüp bağırmaya devam ederken biz gülerek onu izliyorduk. "Kanka çok şey yapma ya." Berra bir elini Miray'ın omzuna attığında Miray Berra'nın konuşmasıyla daha çok kafasını gömdü.
"Kanka ben ilk ben evlenirim gibi bir vibe almıştım." Gülerek dediğim şey ile Miray bu sefer yatağın üstünde rastegele birşeylere vurmaya başladı. Kafasını kaldırıp nefes aldığında bize masum masum bakıp "Ben yanlış anlamadım, değil mi?" dediğinde bu hâli ne kadar masum da gelse komikti.
Sınavın üstünden bir hafta geçmişti ve sınav günü Bekir abi Miray'a hayırlı bir iş için geleceklerini söylemiş. Miray üç gün boyunca yok ya diyip gezse de bu akşam gelecek olan misafirler ile işin gerçek olduğunun farkına varmıştı.
"Kanka vallaha abimden bu kadar hızlı olmasını ben bile beklemiyordum." Selen destek verir gibi elini omzuna koysa da bir yandan sırıtıyordu.
"O değilde harbiden Bekir abi ne zamandır bunu düşünüyormuş?" Berra'nın sorusu Miray'ın çok ilgisini çekmiş gibi olduğundan hızla Selen'e doğru dönüp ona bakmaya başladı.
"Vallaha ben son zamanlarda tahmin ediyordum zaten ama hiç belli etmedi. Ayrıca şuan evde olmadığıma göre ben kız tarafıyım yani bilmiyorum."
Miray hevesle beklerken birden omuzları düşüp yanaklarını şişirmişti sıkıntıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Ezanı (Texting)
Novela Juvenil0542****: Başında bi' rüyaydı 0542****: Sahiden zor bir kadındı 0542****: Ara sıra kaçışlarıyla 0542****: Büyüleyen bakışlarıyla 0542****: Kim kazandı bu yarışı? 0542****: Şarkının bu kısmında aklıma sadece sen geliyorsun 0542****: Ama biz kaybetm...