1.2

2.8K 209 108
                                    

Ben geldim. Hoşgeldiniz ve selamunaleykümm🤎

Yorum ve oylarınızı bekliyorummm. Yanlış anlamayın dilenci değilim wjdbwmxhsm

Bölüm şarkısı: Dktt-Dilerim Ki

❅❅❅

Camii içinde namaz kılarken kafama takılan elbiseyi görmezden gelmeye çalışarak ayağa kalktım. Bugün cemaat yoğun değildi ama önümdeki teyze beni çok sevmiş olacak ki dibimde namaz kılıyordu.

Elhamdülillah diyeceğim yere ne diyorum ya?

Namazın bitmesi ile Berra'ya döndüm yavaşça. "Bir tık uzun kalalım." Berra kafasını sallarken tesbihat yapıldı. Tesbihat sonrası Kur'an okununca camii içi boşalmıştı bile.

Miray ile Selen oruçtan ban yediği için Berra ile gelmiştik. O değilde ciddi ciddi tüm gün 'elendin, çık' muhabbeti dönmüştü...

Ellerimi açıp dua ederken Berra'da benim gibi yapıyordu.

Zor durumdalar Allah'ım. Biliyorum şehit oluyorlar ve imtihanlarını tamamlıyorlar. Ama yine de canım yanıyor Allah'ım. O küçük çocukların çamur üstünde yatmaları canımı acıtıyor. Babam bana oyuncak aldı muhabbeti yerine "Eline bomba mı geldi, bana da gelmişti. Hastaneye git." demeleri canımı yakıyor. İnsanların bu acımasızlığı canımı yakıyor. En çok da hayvan hakları için kendini yırtan insanların konu Gazze olunca gelen suskunluğu ve acımasızlığı canımı yakıyor. Nasıl bir ümmetiz biz?

Sen affet Allah'ım. Gaflet uykumuzu affet. Kardeşlerimiz için hiçbir şey yapamıyoruz affet. Boykot ediyoruz, fetih sureleri okuyoruz ama elimizden başka bir şey gelmiyor Allah'ım. Kulun elinden gelen bir şey olmayınca ellerini Rabb'ine açar ve "Gücüm bitti Allah'ım, senin kudretin sonsuz, gücün tükenmez." dermiş. Gücümüz bitti Allah'ım, bu ellerden başka bir şey gelmiyor. Sen ahirette bu elleri bize hesap soranlardan yapma.

Sen Gazze'deki kardeşlerimizi ve Doğu Türkistan'daki kardeşlerimizi koru. Namaz kılmalarına bile izin vermiyorlar Allah'ım. Şeytanın ordusu olan bozulmuş insanları sana şikayet ediyorum Allah'ım. Bu kulunu affet ve ümmeti kendine getir Rabb'im.

Gözyaşlarım ile duamı sonlandırdığımda Berra'da duasını bitirmişti. Gözlerimi silerek biraz öyle oturmuştum. Bir iki kişi dışında kimse kalmadığında Berra ile kalkıp dışarı doğru ilerledik. Mesaj bildirimi ile telefona baktım.

Levent okul: Caddenin sonundayız, bekliyorum

Mesajını görünce hızla Caddenin sonuna doğru ilerlemiştim ve Berra'da beni takip etmişti. Caddenin sonunda Bekir abi ve yanındaki üç çocuğu görmemiz ile Berra sıkıntılı bir nefes verirken onlara doğru ilerledik.

Arada mesafe bıraktığımızda bizi fark etmişlerdi. Levent beni fark ettiğinde elindeki kitap ile bana doğru dönmüştü. Yaklaşıp kitabı ucundan uzatırken diğer ucundan tutarak almıştım. "Teşekkür ederim."

Gülüp "Sanırım teşekkür etmeyi bıraktıramıyoruz. Peki madem, rahat etsin içim." demiş ve sonra hemen arkasından "İçin yani." diye eklemişti. Ben ise yanlış söylemesine takılmadan "Huylar değişmez." demiştim.

"Bilirim." Bir süre sessiz kalıp sonra "İyi okumalar sana." dedi. Kafamı sallayıp tekrar teşekkür edecekken ne yaptığımı fark edip durmuştum. "Eyvallah." Verdiğim cevap ile gülerek "Eyvallah." dedi.

"Levent çiçeğim, donduk burada." Arkadan gelen sese doğru döndüğünde gülümseyip "Görüşürüz sonra." demiş ve sonra düzeltme gereği hissedip "Yarışma için yani." demişti.

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin