Tanıtım

10.5K 51 2
                                    

Rezilliğin elle tutulur bir yanı yoktu.Bu rezillik bir avuç dolusu utanç olsa bile......

İçinde olduğu odaya baktı.Böyle şatafatlı odalara böyle odaların ferah kokularına alışkın değildi. O daha çok fare deliği gibi pis odalara alışkındı.

Ayağındaki topuklu ayakkabıların o rahatsız edici sesine aldırış etmeden içinde olduğu lüks odanın tüm o şatafatına aykırıymış gibi ağır , aksak adımlarla olması gereken o çok yakıştığı yatağa doğru ilerledi. İşte şimdi nefes alıyordu. Ait olduğu yer tam olarak burasıydı.

Üzerindeki kıyafeti sanki bir fazlalıkmış gibi üzerinden çıkardı. Ayağındaki topuklu ayakkabıları tüm o rahatsız ediciliğine rağmen ayağından çıkarmak yerine ayağında ellerinin üzerinde yataktaki adama doğru emekleyerek ilerledi.

Daha saatler önce kendi adamları tarafından bu odaya getirilmiş onun tarafından soyulmuştu. Yakışıklı kurbanının üzerine uzanıp elindeki telefonuyla ikisinin çıplak fotoğraflarını çekip bildiği tüm haber sitelerine attı.

Bugüne kadar kendisi çekmiş , üzülmüştü. Biraz da başkaları üzülsündü. Biten bir evliliğin üzerine beton dökücek gerekirse o beton yığınının üzerinde tepinerek yürüyecekti. Daha şimdiden ertesi gün manşetlerde çıkıcak başlıkları hâyal edebiliyordu.

"ADALET BAKANI OTEL ODASINDA BİR KADINLA BASILDI."

Gözünün önüne gelen manşet bile mutlu olması için yeterliydi.

Hande bilseydi her kahkahasında hem kendi hayatında hem de Korel'in hayatında geri dönülmüyecek izler bıraktığını yine böyle istek dolu kahkahalar atar mıydı?

365 ( + 24 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin