19. fejezet: A "bosszú"

99 6 0
                                    

Az egész eset után vissza mentem a szobámba. De valamiért nem Marcust, vagy
Malfoyt "átkoztam".... Oké talán Malfoyt egy kicsit. Hanem az apámon gondolkodtam, és azon ami az elmúlt hetekben történt, az hogy mindig tudta hogy hol vagyok, és az hogy talán elkezdett törődni velem (?)

Jó másfél óra múlva a barátnőm is betoppant a szobába. Nagy lihegés közepette magyarázkodott.

- Bocsi Em, hogy eddig nem jöttem, csak az a szemét Marcus nem engedett el.
Kapkodta a levegőt.

Már nem voltam annyira ideges, ráadásul a barátnőmre egyáltalán nem voltam. Nem kell folyton utánam jönnie ha valahonnan kipaterolnak, nem várom el tőle.

- jaj ugyan már Li, rád nem haragszok, te semmi rosszat nem tettél.
Mondtam kedvesen, amin nemhogycsak a barátnőm, hanem még én is kissé elcsodálkoztam.

- tényleg ? Nem vagy ideges Marcus-ra, vagy arra pusztulatra ?
Próbált még mindig oxigénhez jutni, főleg az után amit mondtam, mert attól még a lélegzete is elállt, egy pillanatra.

A Malfoyt illető név hallatán kissé megmosolyogtam.
- persze, ideges vagyok. De nyugi azért majd a szőke csávó kap, valamit.
Húztam vészjósló mosolyra a szám.

Igen, a bosszú megvolt. Lehet gyerekes, de nem nagyon zavart minket.

Takarodó után ültünk a klubb helyiségben, várva a műsor kezdetét.

Ami azt illeti, még takarodó után is vannak páran a kandalló mellett, így volt közönség is. :)

Én a kanapén ültem, az egészet elfoglalva, míg a barátnőm mellettem a földön kuporgott, pont a kandalló előtt.

Egyszer csak egy nagy csattanás, és egy pár nevetségesen lányos sikoly hallatszott a fiúk hálókörletéből.

Én már akkor tudtam hogy indul a buli, barátnőmmel össze néztünk és mind a ketten ördögiesen vigyorogtunk

Majd a lépcsőn lefutott 3 fiú, pizsamában, az élén malfoyyal.

- mi történt Draco ?
Kérdezte meglepődve Pansy a pasiát.

- egy b-bazi n-nagy csótány csorda van a s-szobámba.
Dadogta a szőkeség.

Ami azt illeti semmilyen csorda nem volt, csak egy darab aranyos egérke, ami azonnyomban kiisfutott először a fiú szobából, aztán az egész mardekár házrészéből.

Persze amint a fiú újra meglátta az állatott azonnal a barátnője háta mögé bújt, amitől kitört belőlem a nevetés.

- m-mit nevetsz Snape ?!
Förmedt rám, kibujva "menedéke" mögül.

- s-semmi
Próbáltam vissza tartani az újabb röhögést.

- mondt akkor Snape.
Folytatta.

- várjunk csak, TEEE.
Jött szépen rá az egészre a mardekár szeme-fénye.

- m-mi én ?
Játszottam a hülyét, de a barátnőm már nem tudta tartani, és elő tört belőle a nevetés.

- ne játszd a hülyét, tudom hogy te voltál.

Na itt volt az a pont ahol már belőlem is kandikált ki a nevetés, de azért én még tartottam egy kicsit.

- Mit Nevetsz ?! Add Meg a Tiszteletet !
Főrmedtem rám újból.

Na itt már nem tudtam tartani, követtem barátnőm példáját, és én is szakadtam a nevetéstől, sőt a teremben nem csak mi voltunk az egyetlenek akik nagyon jól szórakoztak.

- tudod kicsit nehéz komolyan venni amikor pizsamában kiabálsz velem.
Törölgettem a könnyeim, de a mondtat végére újra szakadtam.

Itt esett le a fiúnak hogy tényleg egy száll pizsamában van.
Sőt nem is akármilyen gönc volt rajta.
Azt hinné az ember hogy a mardekár
" Királya "
( mert ő annak mondta magát )
Még mardekáros pizsiben is alszik, de hogy nagy csalódás ne érjen, nem olyan volt. :(

Még karácsonyról meg maradt ruha lehetett.
Egy táncoló hóember volt a póló közepén, felette pedig egy felirat:
" Merry Christmas "
A nadrág pedig a felsőhöz illett.

Mikor észre vette, hogy milyen kínos is ez a szituáció, még egyszer halálos tekintettel rám nézett, amire én csak kacsintottam egyett, csak azért hogy húzzam az agyát mégjobban.

Nem tétovázva sokat nagy léptekkel felrohant a szobájába.

Amit csak egy utána kiabálással zártam:

- nagyon tetszik a pizsid, mond már el hol vetted.
Kiáltottam, amitől a helyiségben csak még nagyobb nevetés hangzott.

Még nevettünk egy ideig, aztán mindenki szépen lassan vissza ment a szobájába. Páran lepacsiztak velünk a prank, és a jó hangulat hozása miatt.

........

A következő nap kipihenten kelltem, így úgy döntöttem hogy kivételesen lemegyek reggelizni.
Még mindig a tegnap estéről beszélve indultunk Liával a nagy terembe.

Mikor leültünk neki láttunk a reggelinek, majd egyszer megjelent mögöttünk valaki, vagyis inkább valakik.

- helo
Köszöntek szinkronban a Weasley ikrek.

- Fred, George.
Mondtam boldogan.

- helo fiúk, mizu ?
Köszönt a barátnőm is.

- ami azt illeti hallottuk mi történt az este.
Kezdte a szélső Weasley.

- hogy jól átvertétek Malfoyt.
Folytatta a bal oldali.

- és azért jöttünk hogy gratuláljunk.

- szép munka !

- kösz fiúk.
Mondtam elégedetten.

- igen, igen, de így is ti vagytok a csíny királyok.
Vigyorgott Lia.

- ügye ügye
Dicsérte magát Fred.

- amúgy igaza van Li-nek, ti vagytok az ászok, pont ezért benne lennénk valami közös akcióba.
Vigyorogtam sunyin, amire az ikrek azonnal kapcsoltak.

- 4 -es csíny ? Mit mondasz Fred ?
Kérdezte vicceskedve George.

- nem is tudom, George, nem is tudom.
Folytatta a másik testvér.

- hahaha nagyon vicces.
Nevettem gúnyosan.

- viccelünk.

- még szép hogy benne vagyunk !
Vágták rá.

Piton lánya Donde viven las historias. Descúbrelo ahora