Lia az egyik barátnőjénél aludt az este, így egyedül voltam a szobában.
Nem is bántam, nem akartam senkivel beszélni.
Az éjszaka egy szemhunyásnyit sem aludtam, annyira össze voltam törve, hogy jó pár óráig a sírást sem tudtam abba hagyni.Sírás, nem is tudom mikor sírtam utoljára, jó régen az is biztos.
Amit az apám művelt azt megbocsáthatatlannak tartottam.
Megszegte a magánszférámat.De a hülye én voltam. Ostoba gyerek módjára megbíztam benne, amikor tudtam, hogy azzal csak magamnak ártok.
Ő pedig kihasználta a bizalmamat, nem érdekel, hogy miért tette.
Megtette, és nincs mentség rá.Másnap, nem mentem le reggelizni, legszívesebben egyedül feküdtem volna az ágyamban.
De sajnos óráim voltak, és nem tehettem meg, hogy kihagyom.
A napban egyetlen jó dolog következett, hogy nem volt bájitaltan.Az első órám átváltoztatás tan volt, a hugrabugosokkal.
Lekullogtam a terem elé, ahol már Lia várt.Semmi életkedvem nem volt, mosolyogni pedig képtelen voltam.
- miért nem jöttél reggelizni ?
Kérdezte.
- nem volt kedvem.
Mondtam hallkan, és a földet néztem.
Nem válaszolt semmit, mivel pont akkor csöngettek be.Az órákon egyszer sem szólaltam meg, és ez a barátnőmnek is feltűnt.
- minden rendben, Emma ?
Kérdezte a vacsoránál ülve, amikor csak piszkálgattam az ételt.
- semmi
Mondtam hallkan, felse nézve a tányérból.- Emma, egész nap nem ettél egy falatot se.
Nézett rám aggódva.- Jól vagyok Lia, mondtam már.
Főrmedtem kissé rá.- oké, nyugi, haver én csak kérdeztem.
- felmegyek a szobába.
Jelentettem ki, és felálltam az asztaltól.Próbáltam sietni, nehogy bele fussak valakibe.
Azonban, annyira bele merültem a padló tanulmányozásában, hogy bele ütköztem valakibe:
- nem tudsz figyelni ?!
Főrmedtem rá az előttem álló valakire, akiről még mindig nem tudtam, hogy ki az.- ne hari' Emma.
Hallottam egy jókedvű hangot.- Harry ( ? )
Lepődtem meg, mikor végre felnéztem.Az előttem álló griffendéles fiún kviddics mez volt, az edzése nem rég lehetett vége, ezt még az is bizonyítja, hogy a Fogó kesztyűjét még nem vette le, pedig mi Fogók a seprűn kívül erre ügyelünk a legjobban.
- most lett vége az edzésednek ?
Kérdeztem- ó igen
Nézett le a ruhájára.
- Oliver
A griffendéles kapitányuk
- most jól megdolgoztat minket, a holnapi meccs miatt.Persze, a holnapi meccs.
Holnap kezdődik a hétvége, és nagyon izgalmas lesz.Szombaton lesz a Griffendél kontra hugrabug. Holnapután vagyis vasárnap pedig mi játszunk, mardekár kontra hollóhát.
- ó igen, persze azt megértem.
Bólogattam- ott leszel ?
Kérdezte mosolyogva.- csak ha te is az enyémen.
Mosolyogtam, de nehezen.- én leszek aki a leghangosabban drukkol neked.
Nevetett.- megbeszéltük.
Mosolyogtam.Valamiért abban a 2 percben, míg Harry-vel beszéltem, minden aggodalmam elszállt, és minden rosszat elfelejtettem.
ESTÁS LEYENDO
Piton lánya
FantasíaPiton-nak van egy lánya és most megy a Roxfort-ba, bár a történet nagy része a 3. Évben játszódik A kitalált szereplőkőn kívül minden érdem J. K. Rowling-é