7. Bölüm

250 20 20
                                    

Shou oata'dan

Dün yaptığımız maçtan sonra eve gelmiş direkt olarak kendimi yatağa atmıştım. Olduğum yerde uyuya kalmış tam tamına on iki saat uyumuştum, şaka gibi.... Ben genelde günde altı saatten fazla yattığım günlerin sayısı parmağımı geçmezdi. Ah, cidden bunları düşünmek yerine şu zırıl zırıl öten saat çaları örtsem iyi olacaktı. Acaba benimde sesim etrafımda ki insanları bu denli rahatsız mı ediyordu?

Suzu: Sonunda uyandın abi, bir ara kış uykusuna uyuduğunu sandım.

Shou: Ah evet biraz fazla uyumuşum.

Suzu: Biraz mı?

Benimle üsten üsten konuşan kardeşime ters bir şekilde bakmaya başladım. Ah bu çocuklar bu enerjiyi nereden buluyorlar?

Suzu: Her neyse eski takım arkadaşların geldi, aşağıda seni bekliyorlar.

Diyip gitmişti, bir dakika bugün başvuruların son günüydü. Hemen dolabıma yöneldim ve altıma koyu mavi bir pantolon üstüme ise siyah ve yine koyu mavi şeritlerden oluşan sweatshirt giyindim. Siyah spor ayakkabılarımı giyince hazırdım. Fazla oyalanma dan merdivenlerden aşağı indim. İlk gözüme çarpan kişiler üçüzler olurken, beni ilk fark eden kişi Erika olmuştu.

Erika: Sonunda shou sayende burda ağaç olmuş ve hatta meyve vermeye başlamıştık...

Herkes Erika'nın dediğine gülerken yanlarına gittim.

Shou: kusura bakmayın arkadaşlar, uyuya kalmışım:(

Ouzou: Öyle mi? Suzu kış uykusuna yattığını söylemişti.

Önce suzuya ters hatta çok ters bir bakış atıp, tekrar arkadaşlarıma dönmüştüm.

Shou: Bakıyorum da hepiniz havanızdasınız bugün...

Reika:Evet, aynı enerjiyi senden de bekliyoruz shou.

Kota: Reika haklı...

Bakışlarım kota ve Reika arasında gidip geldi, demek Reika haklı kota;)

Ryuuji: Hadi daha fazla vakit kaybetmeden gidelim.

Aoto: Bir dakika koç Hanaşima gelmiyor mu?

Tagi: O direkt olarak ofise gidecekmiş.

Aoto: Anladım...

Hep beraber lokantadan çıkarak, bay momoyama 'nın ofisine gitmeye başladık. Bugün düne nazaran daha sıcaktı, bu yüzden mont alma gereği duymamıştım.

Birden birinin yere düşme sesi gelince arkamı döndüm. Yere düşen kişi Erika' ydı...

Erika: a-ah ayağım...

Ouzou - Ryuuji: Erika iyi misin?

Diyerek hemen Erika'nın yanına koşmuşlardı.

Erika: İyiyim, ama sanırım ayağımı incittim.

Reika: Dur ayağına bakayım...

Erika' nın diz üstü eteğini hafif sıyırarak açtığında ufak çiziklerin de olduğunu gördük.

Tagi: Ayağın çok ağrıyorsa hastaneye gidelim Erika.

Erika: Ah, hayır başvuru yapmaya gidelim. Bu hepimizin hayali, benim dikkatsizliğim yüzünden mahv olsun istemiyorum.

Ryuuji: O halde elini ver Erika, bu halde yürüyemezsin, yürüsen bile ayağının daha kötü olma ihtimali var. O yüzden şimdilik ayağının üstüne basma...

Dedikten sonra Erika kafasını sallayarak elini Ryuuji'ye uzatmıştı. Ama hiç birimizin beklemediği şey Ryuuji'in Erika' yı kucağına almasıydı.
Erika dahil herkes Ryuuji'ye aval aval bakıyordu.

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin