34. Bölüm

149 12 20
                                    

Ouzou Furuya'dan:

Arkadaşım ile buluşmak için geldiğim sahilde Erika ile karşılaşmayı beklemiyordum.

Bir süre ne olduğunu anlamaya ve kei ile nereden tanıştığımızı merak etse bile bunu dile getirmedi. Fazla yanımızda durmak istemeyerek gitmek istedi. Ona eşlik etmek istesem de bunu red etmişti...

Kei: Kusura bakma Ouzou, ben hiç günde binlerce kişinin geldiği bu sahilde eski sevgilin ile karşılaşıp onunla sohbet edeceğimi düşünmemiştim. Eğer bilseydim sana ikinci bir şans versin diye çabalardım.

Ouzou: Bir şey olmaz kardeşim, ben bir gün onunla tekrar birlikte olacağımıza inanıyorum:)

Kei: Umarım karde- bir dakika kıza araba çarpacak lan...

Demesi ile arkamı döndüm, dediği gibi bir araba son sürat onun üstüne geliyordu ve o hâlâ bunu fark edebilmiş değildi.

Ouzou: Erika!

Diye bağırarak ona doğru koşmaya başladım, ona doğru giderken bir kaç kişiye çarpıp onlardan hakaret yesem bile önemi yoktu... Tanrı ya şükür aramızda ki mesafe çok uzun değildi. Yoksa olacakları düşünmek bile istemiyorum.
Hızla kolundan tutarak onu kendime doğru çektim, lakin dengemi koruyamıyarak yere düşmüştüm. Hâli ile de Erika üstüme düşmüştü,

Uzun süre sonra gözlerine bu denli yakından bakmak kalbimin ritimlerini bozmuştu. Sanki gözleri kocaman bir gezegendi gökyüzü yıldızlar ile dolu bir gezegen...

Kei: Aman tanrım kızıl saçlı az kalsın ölüyordun,

Bir anda yanımıza gelen kei tüm atmosferi bozmuştu. Erika üstümden kalkarken özür diliyordu, şu an sahilde bulunan herkes bize bakıyordu. ne yapmam gerekti? nedense Erika utançtan dolayı buradan kaçmak istiyor gibiydi...

Kei: Bu arada fotoğrafınızı çektim kardeşim, birlikte hiç fotoğrafımız yok demiştin...

Bu dediğine gülümsedim, artık bir fotoğrafımız vardı. Çerçeve yapıp odama asacaktım kesinlikle:)

Erika hızla hiç birşey demeden giderken sadece arkasından bakıyordum. Arkasından gitmek istesem bile çekiniyordum açıkçası...

Kei: Hâlâ burda mısın? Kızın arkasından gitsene bak bu çok sakar birine benziyor tanrı korusun bir dahakine yetişemiye bilirsin,

Ouzou: Doğru,

Derken yürümeye başlamıştım, yavaş adımlarla arkasından yürürken bir kere bile arkasını dönüp bakmamıştı. Onun peşinde olduğumu eminim ki hissettimişti.

Sahilin bulunduğu yerden ayrılarak artık daha dar caddelere girmeye başlamıştık. Ona seslenmek için ağzımı defalarca açıp kapatmıştım, tanrı aşkına neden konuşamıyordum?

Erika: Beni takip etmeyi ne zaman bırakacaksın?

Erika bir anda durduğu için az kalsın birbirimize çarpacaktık,

Ouzou: Beni affedene kadar peşindeyim Erika,

Erika: Anlamıyor musun Ouzou? Biz seninle tekrar beraber olamayız,

Dediği şey ile birlikte bir adım ona doğru yaklaştım,

Ouzou: Ama neden Erika? Biz neden tekrar eskisi gibi olamıyoruz? Bir nedeni olmalı öyle değil mi?

Erika: Çünkü artık seni sevmiyorum,

Diye bağırmıştı bir anda, dediği andan sol gözünden bir damla yaş süzülmüştü,

Ouzou: Biliyor musun Erika? Yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun:)

Elimi kaldırarak sol göğüsüne yani kalbinin tam üstüne indirdim,

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin