Ryuuji Furuya'dan
Yaklaşık yarım saat sonra Erika ve Ouzou tekrar lokantaya dönmüşlerdi. Belki de şimdi onlara kendisi hariç herkes için iyi bir haber olarak nitelendirebilecek haberi söyleyeceklerdi.
O an orda olmak istemedi, bu ıssız parkta az önce onların birbirilerine sarıldıkları banka gelerek oturdu. Dakikalar içinde yaktığı sekizinci sigarayı da eline alarak ucunu yaktı. Ne yaparsa yapsın yüreğinde ki acı bakiydi...Karşısına baktı, yağmur çiselemeye başladı. Sanki onun gözlerinden akmamaya yemin etmiş göz yaşlarını, bulutlar yer yüzüne döküyordu.
Sigaradan derin nefesler çekiyordu, ki zaten nefesi daralıyordu.Gözlerim yıldızlara kaydı, aklıma o gece Erika ile konuşmamız geldi. O da yıldızları izlemeyi çok severdi, ama şimdi yanımda o yoktu.
Aynı gökyüzünün farklı noktalarına bakıyorduk...
O çok mutluydu, ben çok kırgın..." Birazdan yağmur hızlanacak, neden yanımıza gelmiyorsun?"
Karanlıkta bir anda duyduğu ses onu korkutsa bile bozuntuya vermedi. Çünkü sesin sahibini çok iyi tanıyordu.
Ryuuji: Hava almak istiyordum sadece kota.
Kota: Duydun dimi? Hatta onları gizli gizli dinledin...
Ryuuji: Evet, ne var bunda?
Kota: Birşey yok Ryuu-
Ryuuji: Sen neden geldin ki? Daha henüz Reika ile sevgili oldunuz...
Kota: Onlar birazdan gidecekler Ryuuji, ben buraya seninle konuşmaya geldim kardeşim. İçine atma bana söyle...
Demişti, ayakta dikilmeyi bırakarak yanıma oturmuştu. Yanıma indirdiğim kutudan bir dal da o aldı, kendi çakmağı ile ucunu alevlendirdi...
Ryuuji: Ne anlatabilirim ki kota? Kendimi yerle bir hissediyorum...
Sessizdi, benim konuşmamı istiyordu, elimde ki sigaradan bir nefes çektim. Hem boğazımı yaktı, hemde yanan kalbimi harladı...
Ryuuji: Ouzou' ya kızmıyorum, çünkü biliyorum o da seviyor Erika'yı, tabi Erika' da onu... Ama çok kırgın hissediyorum kota, sanki böyle kalbimde ki bütün damarlar beni daha fazla yakmak için kan pompalıyor... işte böyle kota, iyi hissetmiyorum...
Kota kafasını eğmiş bir şekilde ayaklarına bakıyordu. Ryuuji konuştukça sırtına bir yük biniyor gibiydi, keşke onunda yükünü yüklenebilseydi. Ama olmuyordu işte, kardeşinin bu denli acı çekmesini izlemekten başka elinden gelen birşey yoktu...
Kota: Belki bir gün herşey olmasa da birşeyler düzelir kardeşim. Ne yazık ki elimden hiç bir şey gelmiyor...
Yüzümü havaya kaldırdım, derin bir nefes çektim içime, o anda bir yağmur damlası damladı yanağıma... Aynı anda gözlerimden yaşlar boşaldı, yağmur damlaları gizlerdi göz yaşlarımı öyle değil mi?
Ryuuji:Ama kendimi çok dipte hissediyorum, kota...
Kota: Çünkü hiç kalkmayı denemedin Ryuuji...
*******
Shou Aota'dan:
Ouzou ve Erika çıktıktan bir süre sonra Ryuuji 'de sigara içmeye gideceğim' diyerek gitmişti. Reika ve kota hala birbirleri ile sohbet ediyor, üzerlerinde ki heyecanı atmaya çalışıyorlardı.
Aoto; Sanırım ben hep bekar kalacağım, hayatıma kimseyi almak istemiyorum nedense...
Shou: Bende futbol üzerinden kariyer yapmak istiyorum.
Tagi: Ben bilmiyorum, zamana bıraktım doğrusu. Doğru zamanda doğru kişiyi bulmayı bekliyorum:)
Sofrayı topladık, lokantanın arka tarafında şömineli alana giderek ışıkları söndürdük. Çünkü karanlıkta ateşin rengi hem daha güzel oluyor, hemde farklı bir havası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan (Victory Kickoff)
FanficArkadaşlar biliyorsunuz ki victory kickoff 2. sezon çok uzun zamandır gelmiyor. Bende en azından yeni sezonda olmasını istediklerimizi bir hikayeye dönüştürmek istedim. inanıyorum ki güzel yazacağım, desteklerseniz sevinirim:) *****