21. Bölüm

184 12 44
                                    

Ryuuji Furuya'dan:

Bir süre sonra oradan ayrıldım, artık bir şeyleri kendimce yoluna koyma zamanı gelmişti.
Aşk yolunda bir şeyleri feda etmek gerekir, bu aynı kanı taşıdığım kardeşim dahi olsa bile....

Güneş batmıştı, yıldızlar gökyüzünde ki yerini almıştı. Bir pusula kullansaydım eğer bu yıldızlar olurdu, ama büyük ihtimalle ben yanlış bir yol izlemiş olurdum.

Cebimden telefonu çıkardım, Erika'ya mesaj atacaktım.

Ryuuji: Erika,
19:25

Erika: efendim Ryuuji?
19:28

Ryuuji: Atacağım konuma
Gelir misin?

Erika: Bu saatte mi?
Çok acil değilse yarın
Konuşalım?

Ryuuji: Bugün konuşmamız
Lazım, lütfen.

Erika: Pekala konumu at
Geliyorum.

Ryuuji: Hemen,
Konum:**********
Bekliyorum:)

(Görüldü)

Erika'nın sohbetinden çıkarak telefonu tekrar cebime koydum. Sigara kutusunu çıkardım lakin içi boştu. Yanımda ki çöp kutusuna attım... Gelen telefon sesi ile tekrardan cebimden çıkardım, arayan kota' ydı....

Ryuuji: Al-

Kota: Neredesin?

Ryuuji: Evde bunaldım, dışardayım.

Kota: Neden haber vermiyorsun?

Ryuuji: Bana çocuk muamelesi yapmayı kes kota. İstediğim saatte evden çıkar istediğim saatte de girerim.

Kota: En azından falan yerdeyim diye mesaj çeker insan, merak ettik ...

Ryuuji: Özür dilerim Kota bey düşünemedim...

Karşıdan gelen Erika'yı görmem ile telefonu hemen kapattım. Bu gece benim için dönüm noktası olacaktı...
Gözlerim o gelene dek üzerinde dolaştı, siyah kısa bir etek üstünede mavi boğazlı kazak giyinmişti. Ne de güzel olmuştu, yine kalbim titremişti onu görünce. Sanırım hep böyle olacaktı:)

Ryuuji: Hoşgeldin Erika:)

Erika: Hoşbuldum da neden bu saatte beni çağırdın ki?

Etrafına bakındı, benimle birlikte iken kendini tedirgin hissetti. Bu gerçeklik canımı yaksa da önemsememeye çalıştım.

Ryuuji: Önce şurada oturalım istersen,

Diyerek elimle arkamızda ki bankı gösterdim, başını sallayarak banka ilerledi ve oturdu. Bende hemen yanına oturarak konuşmaya başladım...

Ryuuji: Bak Erika seni sevdiğimi biliyorsun zaten, ve buna rağmen giderek Ouzou ile sevgili oldun.

Erika: Ne demeye çalışıyorsun?

Diyerek tek kaşını kaldırdı,

Ryuuji: Yani diyorum ki senin yüzünden kardeşim ile aram açıldı. Bunu yapmaman gerekirdi, ama yaptın peki bundan sonra ne yapacağını merak ediyorsun değil mi?

Erika: Hayır merak etmiyorum, ben Ouzou' yu seviyorum. O da beni, senin dediğin hiç bir şeyi dinlemek istemiyorum.

Diyerek ayaklandı, kolundan tutarak onu tekrar oturttum.

Ryuuji: Nereye? Henüz yeni geldin Erika, seninle konuşacağım şeyler henüz bitmedi.

Erika: Ne istiyorsun Ryuuji?

Ryuuji: Az sonra öğreneceksin zaten, bekle biraz;)

Gözlerini kısarak bana baktı, kolunu sertçe benden çekti.

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin