24. Bölüm

149 14 31
                                    

(İlahi bakış açısı)

İki gün hızlı bir şekilde geçmiş maç günü gelmişti. Bu süre içerisinde isteyen herkes Kendi başlarına antrenman yapmıştı.
Furuya kardeşlerin evleri geçen iki gün gibi yine sessizdi. Önceden olsa şakalaşır, birbirlerinin zıttına giderlerdi. Ama artık öyle değildi, Ouzou Ryuuji'yi görmek istemediği için eve geç geliyor, Sabah ise kahvaltı yapmadan gidiyordu.
Bu durum kota' nın sinirini bozsa da gitme diyemiyordu...

Aoto' un annesi onu terk ettiğinden beri tagi onu asla yanlız bırakmıyordu. Bir abi gibi sürekli yanında duruyor ona ev arkadaşı oluyordu. Aramızda kalsın Aoto evde yanlız kalmaktan korkuyordu. Tagi bu yüzden sürekli onunla birlikteydi...

Reika ise bu iki gün içinde sadece Erika ile bir kere bulmuş, olan biten herşeyi öğrenmişti. Doğrusu bu yanlış anlaşılma nasıl düzeltilebilir, Erika gibi o da bilmiyordu. Ama onu korkutan büyük birşey vardı, bu olaylar olduğundan beri kota ona asla vakit ayırmıyordu. Kardeşlerinin de ona ihtiyacı olduğunu biliyordu ama işte, aralarına böyle şeyler girsin istemiyordu. En ufak şeyde kota' nın ilk kendisini arka plana atmasını kaldıramıyordu...

Erika ise iki gün boyunca Reika ile yaptıkları buluşma haricinde odasından çıktığı söylenemezdi. Kendisini kötü hissediyordu, suçlu olmasa da suçlu görüyordu. Annesi ise kızı için endişe duyuyordu, bir kaç defa Ouzou ile konuşmak istese bile Erika buna izin vermemişti. Bazen Shohei ile mesajlaşıyor dertleşiyorlardı. Erika onunla konuşunca kendi iyi hissediyordu, Shohei ona bir abi gibi hissettiriyordu. Yine sosyal medyada dolaşırken Ouzou'nun yeni bir post attığını gördü. Posta girince sigara içtiği bir fotoğraf paylaşmıştı, bulunduğu yer ormana benziyordu. O her zaman bahsettiği ağaçtan ev olmalıydı. Bir gün onunla da gitmek istediğini söylemişti, ama artık istemezdi ki...

Shou ise uykudan uyanmış hızla elbiselerini giyinmişti. Bu iki günde en çok antrenman yapan kişiydi, kazanmak istiyordu. Son kez komidinin üstünde duran babasının fotoğrafına baktı. Babası sayesinde futbola karşı içinde büyük bir azim bulunuyordu. Babası bunu ona fark ettirdiği için ona minnettar hissediyordu. Annesinin hazırladığı kahvaltıdan biraz atıştırdıktan sonra lokantadan ayrılmıştı...
*****

Herkes sahanın kenarında bir araya gelmişti, sadece bir kaç dakika sonra saha da yerlerini alarak maç yapacaklardı.

Tagi: Arkadaşlar iki gün içinde Yakamashi takımının bir kaç maçlarını izledik. Savunmaları çok güçlü, üç oyuncu özellikle de Katsuro Takahaşi ve Fujin lto hücumda çok iyiler...

Shou: Fujin lto takım kaptanı değil mi? Daha önce bir yerde tanışmıştım, çok inatçı birisi kazanmak için elinden geleni yapacak birine benziyordu...

Aoto: Bencede takımı çok iyi bir şekilde yönetiyor.

Reika: Shou kadar iyi olmaz ama:)

Ryuuji: Bende bir maçlarını izlemiştim, Ryota shima'nın çok güçlü çalımları var. Ona karşı da dikkatli olmamız gerekiyor.

Kota: Peki ya kalecileri?

Aoto: Açıkçası kalecilerinin çok iyi olduğunu söyleyemem, bence dikkat eksikliği var...

Erika: Ciddi misin? Dikkat eksikliği olan birini nasıl kaleci yapmışlar ki?

Ouzou: Aslında geçen yıl takım çok fazla transfer verdi, eski kalecileri en iyiler arasında yer alıyordu.

Reika: Bu bizim için iyi bir şey o zaman...

Bay masaru: Evet hazır mısınız çocuklar?

Tagi: Evet koç:)

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin