( İlahi Bakış açısı)
Akira güvenini kırmayan takım arkadaşı Shohei'nin yanına yaklaşarak,
Akira: Harikasın dostum,
Shohei: Sayende ;)
Diyerek göz kırpmıştı, az ilerde bir araya gelen rakiplerine bakındı.
Ryuuji: Bakın arkadaşlar bu sefer büyük üçgen ve sekiz hareketlerini kullanalım...
Ouzou: Shou doğru zamanda bize direktif verirsin değil mi?
Shou: Tabi ki, merak etmeyin:)
Akira: Büyük ihtimalle teknik değiştirdiler.
Shohei: Zannetmiyorum, belki de tekniklerini kullanıcaklar?
Akira: Olabilir, aslında ne kadar dile getirmekten hoşlanmasam bile, iyi bir takım olduklarını inkar edemem...
Shohei: Fark ettin mi bilmiyorum? Ama hücum oyuncuları kota Furuya değil miydi? Neden Ouzou Furuya hücuma geçti?
Akira: Haklısın, açıkçası buna dikkat etmedim, bir dahakine gözlemler, buna göre teknik değiştiririz..
Shohei: Erika Takato'ya karşı dikkatli olmalıyız, genellikle takımı o orta sahaya kadar ilerletiyor. Tabi ona dikkat ederken Reika Saonji'yi boş bırakamayız, Çünkü o da çok iyi oynuyor....
Akira: Tamam, hadi yerine geç maç başlayacak Şimdi.
Herkes yerine geçmişti, eski pozisyon ile devam ediyorlardı.
Erika: Bir gol daha atmalarına izin veremeyiz!
Ryuuji: Haklısın, sanırım bunun için Akira ve Shohei Tanaka' ya karşı dikkatli olmamız yeterli gibi...
Kota:Evet fark ettiyseniz eğer diğer oyuncular ile çok fazla paslaşmıyorlar.
Erika: Evet bunu bende fark ettim, daha çok topu kaparak, Akira'ya gönderiyorlar...
Hakem elinde ki düdüğü çalarak, oyunu devam ettirdi.
Top karşı takımın ayağındaydı, Ouzou bir hamle ile topu Akira'dan almaya çalışsa da başarısız olmuştu.
Akira: Keşke hiç dönmeseydiniz, baksana eskisi kadar iyi oynayamıyorsunuz ve bu çok gülünç;)
Ryuuji: Öyle mi?
Diyerek topu Akira'nın ayağından kapmıştı.
Akira: Kahretsin, topu alın şundan!
Shohei: Kaleye yaklaşmalarına izin vermeyin sakın!
Ryuuji hızla koşuyordu, önüne iki oyuncu çıksa da onları kolay bir şekilde atlatmıştı.
Shou: Büyük üçgen!
Kota: Güzel zamanlama:]
Ryuuji topu hemen önünde ki kota'ya göndermişti, kota' da hemen sağında bulunan Ouzou'ya atmıştı. Ryuuji hızlanarak onların önüne geçmişti...
Ouzou: Yakala Ryu- ah,
Akira hücumlarını bozmak için Ouzou'ya çelme takmıştı.
Akira: Bu sefer ne olursa olsun bu maç bizim. Bunun için herşeyi yaparım:/
Ouzou: Sen ne yaptığını zannediyorsun?
Demişti sinirle, canı yanmamış olsa bile atakları yarım kalmıştı.
Erika: Ouzou, iyi misin?
Diyerek onun önünde diz çökmüştü, Ouzou onu görünce az önce ki sinirinin sebebini bile unutmuştu, aşk böyle bir şey miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan (Victory Kickoff)
FanficArkadaşlar biliyorsunuz ki victory kickoff 2. sezon çok uzun zamandır gelmiyor. Bende en azından yeni sezonda olmasını istediklerimizi bir hikayeye dönüştürmek istedim. inanıyorum ki güzel yazacağım, desteklerseniz sevinirim:) *****