3. Bölüm

355 22 43
                                    

Ouzou furuya'dan:

Yatak odamda aynanın karşısına geçmiş bugün ki buluşma için hazırlanıyordum. Altımda siyah bir kot üstümde ise kırmızı bir sweatshirt vardı. Saçlarımı taramış, en sevdiğim parfümümü sıkmıştım. En son kırmızı spor ayakkabılarımı giyince hazırdım, aynadan kendime son kez baktım. İyice içime sinince odamdan çıkarak merdivenlere yöneldim.
Aşağıda ryuuji ve kota' nın sesi geliyordu. Yine niye tartışıyorlar bunlar?

Ryuuji: kota gerçekten saçların çok güzel olmuş..

Cidden kotanın saçları ile ilgili mi tartışıyorlar.

Kota: Ya ryuuji, sanki arkadan bir tel tam tutmamış gibi, düşüyor sanki?

Ryuuji: kota tanrı aşkına daha ne dememi bekliyorsun ki? Çok yakışıklı olmuşsun, hem emin değilsen,

Parmağını bana doğrultarak

Ryuuji: Ouzou orda ona sor...

Diyip, kapıya doğru ilerledi. Onun arkasından sinirli bir şekilde bakarken, Kota'nın bana doğru ilerlemeye başladığını görünce, öyle bir hızla kapıya doğru koşmaya başladım ki
Benden önce kapıya gelen ryuuji bile ardımda kalmıştı.

Arkamda ki Kota'nın bağrışları, Ryuuji'in " uyanık" diye söylenmeleri sırıtmama neden olmuştu...

******
Hep beraber buluşacağımız kafeye ilk gelen kişi bendim. Biraz oturup diğerlerinin gelmesini bekledim, dışarıda çok güzel bir yağmur yağıyordu. Yağmurun sesine gerçekten hayrandım, ama sanırım şu an Kota saçlarının bozulması korkusuyla şemsiyenin altından bir milim bile kıpırdamıyordu. Böyle düşününce yüzümde ki sırıtma ya engel olamadım.

'Neye gülümsüyorsun böyle?'

Sesin geldiği yöne döndüğümde bu sesin Tagi' ye ait olduğunu anladım.

Ouzou: Hiç aklıma komik birşey geldi de. Bu arada selam...

Tagi: Selam, nasılsın çok uzun zaman oldu görüşmeyeli. Dün shou aradığında çok sevindim. Sizlerle tekrar bir araya geleceğim için ..

Ouzou: İnan ki bende, uzun zamandır bugünün hayalini kuruyordum doğrusu. Shou sağ olsun yine bir araya getirdi bizleri.

Shou: Bakıyorum da sohbete başlamışsınız.

Yanında Kota ve ryuuji de vardı, bana bariz bir şekilde sinir ile bakıyorlardı. Tabi ki biz üçüzler yalnızca bir kaç dakika boyunca küs kalabilirdik. Hatta bazen küs olduğumuzu unuttuğumuz bile oluyordu. Kardeş olmak güzel şey....

Onlarda masaya oturduğunda sadece üç eksiğimiz kalmıştı. Onları beklerken sohbete dalmıştık, eskilerden konuşuyorduk, konu bir ara neden saçımı kestiğime bile geldi, hadi ama judo yaparken rakibin saçımı çekmesini istemezdim. Hem zaten saçlarım artık eskisi gibi...

Kota: Hey reika buradayız!

Kota'nın kapıya doğru işaret etmesi ile hepimizin gözü oraya kaydı. Aoto ve Reika beraber gelmişlerdi, ama Erika hâla ortada yoktu, neredeydi bu kız? Onlar bizim masaya yaklaştığında bizlerde ayaklandık.

Reika: Merhaba arkadaşlar:)

Ryuuji: Merhaba reika ve aoto, nasılsınız?

Aoto: sizi gördüm daha iyi oldum, özlemişim sizi...

Dedi aoto kafasını eğerek, hep böyle yapıyordu. Çok özgüvenli gözüken bu çocuk aslında çok çekingendi, bu arada nerdeyse benimle aynı boydaydı^^

Shou: Bu arada Reika, Erika neden hâlâ gelmedi...

Reika: Bilmiyorum, aslında benden baya bir önce çıktı ama-

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin