16. Bölüm

238 17 52
                                    

(İlahi bakış açısı)

Herkes shou' un dediğini yaparak savunmaya çekilmişti, yağmur yağıyordu bu şekilde gol atmaları zaten çok zor olurdu, en iyisi savunmada kalmaktı ...

Kota: Hava baya bir soğudu,

Reika: Evet cidden çok üşüdüm...

Kota: Belli burnunun ucu kıpkırmızı olmuş:)

Reika: Ah evet soğuk hava da hep böyle oluyor.

Kota: Ama sana çok yakışıyor;)

Reika utanarak başını eğmişti, her ne kadar birbirlerini seviyor olsalar da henüz bir adı yoktu ilişkilerinin...

Hakem: Başlayabilirsiniz,

Diyerek düdüğü çalmıştı...

Top bu sefer Shohei'nin ayağında duruyordu, düdüğün çalması ile hücuma geçti, karşı takımın savunmada olması işlerini epey zorlaştırıyordu.

Akira: Topu bana pas at shohei,

Shohei ikiletmedi takım kaybedecekse bile Akira'nın yüzünden olmalıydı. Çünkü koçları Akira hariç diğer oyuncular hata yapınca ceza veriyordu. Ayağında ki topu Akira'ya atmıştı,
Akira hızla karşı takımın sahasına doğru koşmaya başladı. Karşısına ilk olarak Aoto çıkmıştı,

Aoto: Buradan geçişler yasak Akira, bence geri dön, çünkü yine kaybettin...

Akira: Kaybedecek olsam bile sonuna kadar uğraşırım Gonzales, beni iyi tanıyorsun...

Son iki dakika kalmıştı,

Kota: Dediğini duymadın herhalde, Buradan geçemezsin Akira, demek ki bizimle karşılaşmak için iyi hazırlanmamışsın:)

Akira orta sahaya gitmek için bir boşluk arıyordu, ama yoktu. Tüm damarlarında ki kan kaybettiğini hissettirir gibi hızlı akıyordu...

Ouzou: Üzülme Akira, elbet bir gün bizimle oynadığında kazanabilirsin;) Belki bir beş yıl daha çalışman lazım bunu için ama Neyse:/

Son bir dakika,

Akira kota' nın yanında duran Reika'yı iterek, sendelemesine neden olmuştu. Orda ki boşluktan orta sahaya doğru koştu,

Kota: Reika,

Diyerek kolundan tutmuştu,

Akira kaleye yaklaştığı zaman sert bir şut attı, herkesin kalbi ağzında atıyordu sanki...

Öyle sert bir şut attı ki Tagi tutmakta zorlandı, o sırada yardımına Shou yetişti. Kaleye girmek üzere olan topu kafa pası ile uzaklaştırdı...

Son 3,2,1
Bitti,
Hakem düdüğü çalarak maçın bittiğini belirtti...

Akira bir süre ayaklarına tekrar gelen topa baktı, yine yenilmişti. Kendi laflarının altında ezilmişti, tüm sinirini ayağının önünde ki topa yükleyerek sert bir şut çekti... Ve bir kaç saniye önce olsaydı onları kazandıracak gol şimdi olmuştu...

Erika: Shou harikaydın:)

Diyerek yanına gitti ve ellerini çarpıştılar.

Shou: Sağol Erika,

Tagi: Teşekkür ederim shou sayende beraberlikten kurtulduk.
*******
Aoto takuma gonzalez' den:

( 1 gün sonra)

Dün oynadığımız maçı kazanmıştık, hepimize altın madalya takılmıştı. Japonya futbol takımları arasında birinci lige yükselmiştik, bu bizim için Büyük bir başarıydı....

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin