Erika Takato'dan:
Oynadığımız oyun sonrası bir süre herkes sessiz kalmıştı, bu sessizlikte kalbimin sesinin duyulmasından korkuyordum doğrusu...
'Sevgilim' demişti Ouzou bana, gözlerim sehpanın kenarında kırlent in üzerine oturan Ouzou' ya kaydı. Bana bakıyordu, gözlerimi çekmedim, o da bana kaşlarını kaldırarak bakmıştı. Geçen gün ki konuşmamızı hatırlatıyor gibiydi...
*******
Erika: Göz teması kurmayı sevmiyorum.Ouzou: Olsun belki bir gün seversin teması, benim gözlerimle:)
******Nedense aklıma bu an gelmişti ve ister istemez gülümsemiştim. Bana bakan Ouzou' un da aklına aynı konuşma gelmiş olmalı ki onun da yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
Ouzou'un gözleri hemen sağ koltuğa döndüğünde, bende o yöne bakmıştım. Ryuuji'in bizi izlediğini gördüm, bir süre Ouzou' un yüzüne bakmıştı... Benim yüzümden ikisinin arasında soğuk rüzgarlar esiyordu...
Ryuuji birden ayağa kalktı, bir şey söylemeden kapının önüne doğru ilerledi.Kota: Nereye gidiyorsun Ryuuji?
Gözlerim kota'ya döndüğünde Ryuuji'ye bakıyordu.
Ryuuji: Kapının önünde sigara içeceğim, bunaldım...
Kota: Burda da içebilirsin?
Ryuuji: Ama dışarda içmek istiyorum...
Diyerek kapıyı açıp çıkmıştı, gözlerim ouzou ve kota' ya döndüğünde az önce ki morallerinin olmadığını fark ettim. Ryuuji ile konuşmam iyi olur diye düşünsem de, hangi vasıf ile konuşmam gerek bilmediğim için sessiz kaldım. Ouzou'yu severken ona ümit vermek istemiyordum...
Herkes kendi arasında konuşmaya başlamıştı, en sonunda konu bir kaç gün sonra ki final maçına gelmişti. Herkes her gün antrenman yaptığını anlatırken, ben susmuştum, çünkü hiç bir hazırlığım yoktu.
Tagi: Final maçı Amarillo takımı ile olacak.
Ouzou: Biliyorum, bu sefer saha iyi bir şekilde oynamalıyız.
Shou: Kazanacağımız dan yana şüphem yok, bu arada bugünlerde bay masaru ile görüştünüz mü?
Aoto: Dün saha da karşılaştık, antrenman yapıyordu , ona eşlik ettim bende.
Reika: Peki Amarillo takımı ne durumda bilen varmı? Eskisi gibi güçlü bir kadroya mı sahipler hâla?
Kota: Yani eski takımdan sadece kaleci değişti diye biliyorum. Ama anlatılana göre eski kalecilerine göre çok daha iyiymiş.
Erika: Bu mühim değil, Tagi de fazlası ile iyi:)
Bu dediğime Tagi gülümsedi,
Tagi: Teşekkür ederim Erika (:
Kafamı sallamıştım, lakin sanki biri beni izliyormuş gibi hissediyordum, bu da beni bir hayli rahatsız ediyordu. Bu kişinin kim olduğuna bakarken, hemen karşımda ki pencereden , sigara içerken beni izleyen Ryuuji'yi gördüm.
Bakışlarımız kesiştiğinde öyle huzursuz bakıyordu ki, kendimi çok fazla rahatsız hissetmiştim. Önüme dönüyordum ki, Ryuuji beni eli ile dışarı çağırdı.
Hadi ama nasıl gidebilirdim ki? Başta Ouzou olmak üzere herkes yanlış anlardı. Ne yapmam gerekiyordu Şimdi?Ouzou: Git erika, ben senin bana olan hislerini biliyorum. Yanlış anlamam merak etme, onunla konuş. Çünkü o kendini çok kötü hissediyor....
Kulağıma fısıldayarak konuşan Ouzou'ya baktım. Kafamı salladım ve koltuğun kenarında bulunan destek değneği elime aldım ve ayağıma fazla yüklenmeden ayaklandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan (Victory Kickoff)
Hayran KurguArkadaşlar biliyorsunuz ki victory kickoff 2. sezon çok uzun zamandır gelmiyor. Bende en azından yeni sezonda olmasını istediklerimizi bir hikayeye dönüştürmek istedim. inanıyorum ki güzel yazacağım, desteklerseniz sevinirim:) *****