5. Bölüm

308 21 18
                                    

Kota furuya'dan:

Hepimiz Koç'un karşısında durmuş vereceği cevabı büyük bir sabırsızlıkla bekliyorduk. Herkesin nefesini tuttuğuna yemin edebilirdim ama bunu kanıtlayamazdım.

Masaru: Siz haklısınız çocuklar ben futbolu çok seviyorum. Ama bir karar vermeden önce düşünmek istiyorum...

Ryuuji: Tabi düşünebilirsiniz koç, ama başvurulara iki gün kaldığını unutmayın lütfen.

Shou: Evet iki güne kadar gitmezsek eğer bir yıl boyunca beklemek zorunda kalacağız.

Demişti shou, koç başını aşağı yukarı sallayıp sakalını kaşıdı.

Reika: Umarım olumlu bir karara varsınız.

demişti Reika, bakışlarımı ona çevirdim. Gerçekten bu beş yılda çok değişmişti, çok güzel olmuştu. Onun çok saf güzellikte bir yüzü vardı, insanın baktıkça bakası geliyordu.

Gözleri galaksi gibiydi, içinde binlerce yıldızı barındırıyordu sanki. İşte ben bu galaksinin şampiyonu olmak istiyordum...

Erika: Hey! sana diyoruz kota, bizi duymuyor musun?

Demişti sakin bir tonda, önceki Erika olsaydı eminim bunu sinirli ama dalga geçer gibi söylerdi. Ne yazık ki babasının ölümü onu eskisinden çok daha olgun bir insan yapmıştı...

Kota: ha, duyuyorum dalmışım öyle....

Aoto: Öyle derin dalma kota, sonra işin içinden çıkamazsın.

Bunun söyleme sebebi Reika'yı sevdiğimi biliyor olmasıydı. Kardeşlerim bilmiyordu, aoto'ya bunu İspanya da ki ikinci senemizde söylemiştim...

Ryuuji: Her neyse koç, senden haber bekliyoruz...

Tagi: Arkadaşlar şurada bir top var oynayalım mı?

Shou: Neden olmasın, hadi oynayalım...

Demesi ile hepimiz büyük bir heyecan ile sahaya gittik. Bir süredir oynamıyordum iyi gelirdi...

Ouzou: Evet arkadaşlar iki gruba ayrılalım.

Erika: Hangi takımda olacağımıza bir oyun ile karar vermeye ne dersiniz?

Reika: Ne oyunu Erika?

Erika: şimdi benim telefonumda bir çark var bunlar iki renkten oluşuyor. Örneğin ilk olarak shou' dan başladık diyelim: eğer ki kırmızı çıkarsa shou kırmızı takımda olucak. Böyle böyle bizi 4-4'lük bir takım yapacak....

Tagi: Değişik ve farklı hadi yapalım.

Erika cebinden telefonu çıkardı ve bahsettiği uygulamayı açtı. Önce tagi' den başladı, çark hızlı hızlı döndükten sonra mavi de durdu...

Tagi: Güzel, büyük bir heyecan ile takım arkadaşlarımı bekliyorum;)

Dedi,

Shou: Çarkı benim için çevir Erika.

Erika: pekala.

Aynı şekilde shou' un ismini yazdı, çark tekrar dönmeye başladığı zaman bu sefer kırmızı da durdu.

Bu şekilde devam ederek hepimiz için çarkı çevirdi Erika. Böylelikle:

Kırmızı takım: Shou, kota, reika ve Ryuuji olmuştu.

Mavi ise: Tagi, Ouzou, Aoto ve Erika oldu...

Masaru: Siz oynayın çocuklar ben hakemliğinizi yaparım....

Demişti ona kafamızı sallayarak karşılık verdik.

Az sayıda olduğumuz için kalecimiz yoktu, herkes kendi kalesini koruyacaktı...

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin