9. Bölüm

266 22 27
                                    

Aoto takuma gonzalez' den:

İlk yarı maçını 2-0 galip kazanmıştık, böylece yarı finale yükselmiştik. Dinlenme tesisine döndük, herkes yerdeki su şişeleri den bir tanesini almıştı, sonda kalanı aldım ve kapağını açarak içmeye başladım. Su ne güzel şey böyle....
İleride ki bankta yanlız oturan Erika' ya baktım, yüzü sararmıştı. Merak ederek yanına gittim. Beni fark edince gülümsedi.

Aoto: Erika sen iyi misin?

Erika: iyiyim, neden sordun ki?

Aoto: Ne bileyim sanki yüzün sararmış gibi?

Erika: Ah, uzun zaman sonra sahaya döndük ya, alışma sürecindeyim. Alışınca daha iyi olurum... Umarım!

Aoto: Peki öyle diyorsan öyle olsun:)

Diyerek geri döndüm, umarım dediği gibi iyiydi, nedense aksini düşünüyordum...

Ouzou: Hey Aoto,

Bana seslenen sesin sahibine baktım, Ouzou bana doğru geliyordu.

Ouzou: Erika ile ne konuşuyordunuz?

Aoto: Önemli bir şey değil, neden sordun ki?

Ona imalı bir şekilde baktım, bir süre cevap vermedi ve etrafına bakındı. Bende baktığım zaman az ilerde bizi izleyen ryuuji ile karşılaştım.

Ouzou: Hiç merak ettim öyle.

Aoto: anladım önemli bir şey yok, son attığı gol için tebrik ettim sadece:)

Masaru; Buraya toplanın çocuklar,

Ouzou tam bir şey diyecekti ki koç bizleri çağırmıştı. Hepimiz hemen onun karşısında dizildik.

Masaru: Az önce ki maçta çok iyi oynadınız, ama merak ettiğim bir şey var?

Kota: Nedir koç?

Masaru: üçgen, spiral ve sekiz hareketlerini neden kullanmadınız.

Ryuuji: Açıkçası kullanmamızı gerektiren bir takım değildi. Hem sonra ki maçlarımız için yapmamamız daha iyi, tabi istisnalar dışında...

Masaru: Tamam ama yinede kullanmanızı tavsiye ederim, ilerde daha güçlü takımlar ile karşılaşacaksınız, en azından şimdiden antrenman olurdu sizler için..

Tagi: Siz merak etmeyin efendim, bizler birlik olduğumuz sürece herşeyin altından kalkabiliriz...

Shou: Hem Ryuuji haklı, ilerde maç yapacağımız takımlar tekniklerimizi öğrendikleri takdirde maç onların lehine olur. Böylece zorda kalabiliriz, hem iler ki maçımız da değişimi deneyebiliriz belki?

Ouzou: Evet bu iyi bir fikir:)

Birazdan yarı final maçı başlayacaktı, bu yüzden hepimiz sahada ki yerimizi aldık. Karşımızda 'subasaki' takımı vardı, o da iyi bir takımdı. Henüz geçen sene kurulmuştu, edindiğimiz bilgiye göre çok güçlü bir savunmaya sahiplerdi. Tabi bu gözümüzü korkutmaya yetmemişti:)

Shou: Hazır mısınız arkadaşlar?

Hepsi; Hazırız.

Shou: Bu maç bizim olacak mı?

Hepsi: Evet;)

Hepimiz sahada ki pozisyonlarımızı aldık. Benim hemen sağımda duran kota'ya baktım.

Aoto: Seninle yarışmayınca sıkıcı oluyor maçlar.

Demiştim bana sırıtarak bakan Kota'ya bende sırıttım.

Kota: Ne yapalım takım için bu daha iyi.

Aoto: Haklısın.

Shou ve karşı takımın kaptanı karşı karşıya geldi, hakem her zamanki klasik soruyu sordu ve cevap vermelerini bekledi.

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin