25. Bölüm

141 11 13
                                    

(İlahi bakış açısı)

Top predators takımının ayağındaydı, henüz iki takımda gol atmamıştı. Ryuuji önce ayağında ki topa baktı, ardından atabileceği boşta birini aradı gözleri, rakip takım herkesi tutuyordu.

Reika: Beni kimse tutmuyor Ryuuji!

Diye bağıran Reika'ya döndü gözleri rakibi atlatmıştı. Ona doğru koşan rakipten önce topu Reika'ya gönderdi, böylece maç tekrar başladı...

Shou hariç hepsi karşı takımın sahasına koştu.

Fujin: İki kişi kalenin önüne, Katsuro benimle birlikte savunmaya geç. Ryota ve diğerleri topu alın ve kaleye yaklaşmalarına izin vermeyin...

Onun ardınan Shou arkadaşlarına doğru direktif vermek için bekledi, en doğru zamanda sekiz hareketini yapacaktı...

Shou: Şimdi, sekiz!

Erika: Tam zamanı:)

Reika topu önünde duran kota' ya gömderdi. Kota arkasında ki Ouzou' ya, ouzou Aoto' ya, Aoto Ryuuji'ye, Ryuuji ise Erika'ya...

Şimdi kaleye yakınlardı Erika eğer başarabilirse gol atabilirdi.

Ryota: Vay küçük hanım demek yine sen, arkan boş atsana:)

Erika:Senin gibi mi boş?

Ryota: Hm seninde ağzın diğer kız gibi iyi kaf yapıyor. Neydi adı, ha Reika.

Fujin: Hadi ama top sende çok kalmadı mı? birazda bize ver sen seversin kaptırmayı ne de olsa;)

Erika: Belli takımca boş yapıyorsunuz siz,

Ouzou: Onlardan kurtul artık Erika, ne diye sohbet ediyorsun ki? Yapamıyorsan eğer bana ver
Yoksa yine kaptıracaksın topu...

Ona söylenen Ouzou' ya baktı Erika, artık her söylediği canını mı yakacaktı böyle. Fazla beklemeden ikisinin arasından sıyrılarak topu önünde ki Ouzou' ya attı.

Erika: Ordasın sandım, neden yoktun orda?

Diye fısıldadı,

Ryota: Ah bu iş çok uzadı ama,

Ouzou' nun peşinden giderek sert bir çalım attı, işte topu kapmıştı.

Shohei: Erika'ya kızıyorsun ama kendin kaptırdın topu...

Diye bağırmıştı Shohei,

Shou: Reika ve Aoto savunmaya, Erika ve Ouzou topu kapmaya çalışın. Kota ve Ryuuji kaleyi koruyun.

Kota: Tamamdır kaptan,

Reika ve kota yan yana gelmişlerdi,

Kota: Sevgilim, özür dilerim...

Reika: niçin?

Kota: Seni çok geri planda tuttum, üzgünüm. Ama merak etme bundan sonra benim için herşey sadece sensin ...

Reika: Bunu fark etmen güzel, bundan sonra daha dikkat et olur mu? Çünkü değer verdiğim bir şeyin beni değersiz hissettirmesi, çok kötü...

Ryuuji: Ne yapıyorsun sen Ouzou?

Diye bağıran Ryuuji'ye baktı herkes, yere düşmüştü.

Ouzou: Ne oldu Ryuuji? Bazen yere düşmekte iyidir. Ayakta kalmaya çok alıştın sen, düşünce zoruna gidiyor tabii.

Hakem Ouzou'ya sarı kart gösterdi, Ouzou ise bunu umursamadığını göstermek için omuz kaldırmıştı...

Hakem: Devam edin,

En Baştan (Victory Kickoff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin